
Analityk Sprzedaży
Twoja rola
- dostarczasz informacji zarządczej w postaci analiz, raportów, zestawień oraz prezentacji (cyklicznych, kampanijnych i bieżących) w obszarach sprzedaży produktów i usług, aktywności sprzedażowej oraz jakości procesów sprzedażowych,
- przygotowujesz informacje na temat trendów w sprzedaży oraz rekomendacji w oparciu o analizy wyników,
- zapewniasz informację o stopniu wykonania celów sprzedażowych sieci sprzedaży,
- dokonujesz sprawdzania poprawności danych i zasilania baz danych, monitorujesz wyniki istniejących raportów,
- tworzysz i rozwijasz narzędzia raportowe, dashboardy,
- współpracujesz z Siecią Sprzedaży w Pionie Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu i partnerami (raportowanie i rozliczanie sprzedaży),
- analizujesz zachowania klientów w kontekście sprzedaży produktów,
- bierzesz aktywny udział w projektach wdrożeniowych narzędzi analitycznych,
- wykonujesz analizy ad-hoc wspierające decyzje menadżerów
Twój zespół
Jesteśmy zespołem zajmującym się wsparciem efektywności sprzedaży oraz optymalizacją procesów w Pionie Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu. Zajmujemy się przygotowywaniem raportów, zestawień, analiz oraz optymalizujemy procesy, zwiększając efektywność pracy. Na co dzień współpracujemy z Siecią Sprzedaży MŚP i AGRO oraz innymi jednostkami Banku. Swoją codzienną pracą pozytywnie wspieramy wynik Banku. W naszym zespole cenimy otwartość, aktywność i pozytywne nastawienie.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- lubisz pracować na dużych zbiorach danych, sprawnie posługujesz się SQL (pracujemy głównie w Oracle oraz trochę w MsSQL),
- znasz dobrze Power BI i Excela (funkcje, tabele przestawne, mile widziana znajomość VBA) oraz Power BI,
- masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe, tj. matematyka, ekonometria, statystyka),
- masz min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- porozumiewanie się w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu,
- masz analityczne podejście do rozwiązywania problemów,
- potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę,
- prezentowanie złożonych informacji dla różnych grup odbiorców nie stanowi dla Ciebie problemu,
- znasz i rozumiesz wskaźniki efektywności sieci sprzedaży,
- znasz Sharepoint oraz Reporting Services- dodatkowy atut