
Specjalista ds. Zakupów Centralnych
Specjalista ds. Zakupów Centralnych
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Budowanie bazy potencjalnych dostawców
- Monitorowanie trendów i zmian na rynku dostawców
- Przygotowywanie dokumentów konkursowych w tym projektów umów
- Sporządzanie zestawień i analiz ofert
- Prowadzenie procesów zakupowych mających na celu wybór najkorzystniejszych warunków
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami
- Przygotowywanie wniosków i rekomendacji wyboru
- Przygotowywanie umów we współpracy z Departamentem Prawnym i innymi jednostkami Banku
- Definiowanie planu działania wspierającego cele oszczędnościowe oraz generujące wartość dodaną dla Banku
- Analizowanie i optymalizowanie portfela dedykowanych kategorii zakupowych
- Raportowanie z prowadzonych procesów zakupowych
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wyższe wykształcenie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy z dużą ilością informacji pod presją czasu
- Umiejętności negocjacyjne poparte osiąganymi rezultatami
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność planowania, analizy danych i szybkiej oceny zmieniających się warunków
Oferujemy:
- Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
- Pracę w przyjaznym, efektywnym zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Możliwość pracy i podnoszenia kwalifikacji w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
- Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową: 50% w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie), 50% zdalnie
- Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium