Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Manager Produktów Kredytowych Bankowości Korporacyjnej

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Umowa o pracę


Manager Produktów Kredytowych Bankowości Korporacyjnej

Manager Produktów Kredytowych Bankowości Korporacyjnej

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:MPK/05/WR

Twoja rola

Jako Manager Produktów Kredytowych Bankowości Korporacyjnej, będziesz odpowiadać za zarządzanie i  wsparcie operacyjne dla produktów kredytowych w obszarze bankowości korporacyjnej. Twoje główne zadania obejmują:

  • zarządzanie istniejącymi produktami kredytowymi, w tym monitorowanie dokumentacji, procedur i procesów,
  • inicjowanie zmian w celu dostosowania do wymogów regulacyjnych oraz potrzeb klientów,
  • implementację nowych produktów, dbając o techniczne, dokumentacyjne i proceduralne aspekty wdrożeń,
  • wsparcie operacyjne dla produktów kredytowych, w tym alokacje, monitorowanie i raportowanie,
  • współpracę z innymi jednostkami oraz podmiotami Grupy Credit Agricole przy wdrażaniu i modyfikacji produktów

Twój zespół

Dołączysz do zespołu w Pionie Produktów Bankowości Korporacyjnej, gdzie będziesz współpracować z innymi specjalistami i ekspertami, aby wspólnie tworzyć i rozwijać produkty kredytowe, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów korporacyjnych.

Twoje doświadczenie i umiejętności

  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy z produktami kredytowymi dla klientów korporacyjnych, ryzykiem kredytowym lub administracją kredytową,
  • wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie finansów, bankowości lub zarządzania,
  • dobra znajomość produktów kredytowych dla bankowości korporacyjnej, procesów i dokumentacji,
  • podstawowa wiedza na temat oceny ryzyka kredytowego i form zabezpieczeń,
  • znajomość produktów kredytowych (w tym ESG) oraz programów UE i państwowych wspierających finansowanie klientów korporacyjnych będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; znajomość języka francuskiego mile widziana, ale nie wymagana,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne i koncepcyjne,
  • umiejętność współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi i skupienie na osiąganiu wyników
  • umowę o pracę,
  • szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
  • możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
  • programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
  • działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
  • pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
  • pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
  • pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.