Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Kontroler Finansowy

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy Kontrolera Finansowego. 

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie raportowanie zarządcze, przygotowywanie analiz finansowych oraz współpraca z działami operacyjnymi. Rola ta łączy obowiązki analityczne z aktywnym wsparciem procesów biznesowych.


Kontroler Finansowy

Kontroler Finansowy

Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref. 20/6/2025/KK/12356/3975

Wymagania

  • opracowywanie miesięcznych raportów zarządczych (rachunek zysków i strat, bilans, przepływy pieniężne),
  • analiza odchyleń od budżetu i prognoz wraz z przygotowaniem komentarzy i rekomendacji,
  • udział w tworzeniu rocznego budżetu i prognoz finansowych we współpracy z innymi działami,
  • prowadzenie analiz kosztowych, marżowych i rentowności,
  • współpraca z działem księgowości przy zamknięciach miesiąca i roku oraz zapewnienie terminowości,
  • przygotowywanie informacji finansowych na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • monitorowanie kapitału obrotowego oraz udział w prognozowaniu przepływów pieniężnych i planowaniu płynności,
  • identyfikowanie możliwości optymalizacji procesów i wspieranie automatyzacji raportowania,
  • współpraca z działami operacyjnymi, produkcją i logistyką poprzez dostarczanie danych i analiz finansowych,
  • dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami, standardami rachunkowości i polityką firmy.

Obowiązki

  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości, ekonomii lub pokrewne,
  • minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze kontrolingu finansowego,
  • dobra znajomość sprawozdań finansowych, narzędzi kontrolingowych oraz standardów raportowania,
  • znajomość programu MS Excel,
  • mile widziane doświadczenie z systemami ERP i narzędziami BI,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz dokładność,
  • umiejętność jasnego przekazywania informacji i prezentowania danych,
  • proaktywne podejście i gotowość do wdrażania usprawnień,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, kursy i szkolenia),
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • szansa na poszerzenie kompetencji poprzez kursy i szkolenia,
  • możliwość wpłynięcia na decyzje biznesowe i działalność spółki,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym.