
Analityk IT (voiceboty i chatboty)
Analityk IT (voiceboty i chatboty)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
- Udział w budowie procesów automatyzujących obsługę klientów i pracowników z wykorzystaniem voicebotów i chatbotów
- Przygotowywanie opisu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych na podstawie komunikacji z przedstawicielami IT i biznesu
- Projektowanie kompleksowych rozwiązań technicznych przy współpracy z deweloperami oraz architektami
- Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami w celu dostarczania nowych rozwiązań i rozwiązywania problemów
- Analiza i diagnozowanie problemów w działaniu botów, integracji API oraz komponentów platformy botowej
- Wsparcie analityczne dla zespołu programistów i bot deweloperów
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy w branży finansowej lub w zespole tworzącym bot
- Umiejętność modelowania systemów i procesów za pomocą UML (diagramy aktywności, sekwencji, komponentów) i BPMN
- Doświadczenie w projektowaniu integracji między aplikacjami przy użyciu REST API i SOAP API
- Umiejętność projektowania rozwiązań w oparciu o mikroserwisy
- Znajomość narzędzi typu Postman, SoapUI i Swagger
- Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
- Doświadczenie w zbieraniu i definiowaniu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych
- Rozwinięte umiejętności analityczne, ustrukturyzowane myślenie, samodzielność i zorganizowanie
- Chęć nauki, podnoszenia kompetencji oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Wykształcenie wyższe na kierunku informatycznym lub ekonomicznym
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z platformami botowymi i systemami contact-center
- JIRA, Confluence, Bitbucket - znajomość narzędzi do zarządzania procesem wytwórczym, dokumentacją i konfiguracją aplikacji
- Elastic Search, Kibana, Grafana – umiejętność analizy i wizualizacji logów
- Redis, MongoDB – umiejętność pracy z bazami NoSQL
- Umiejętność projektowania architektury opartej o eventy (Kafka, Event-Driven Architecture)
- User Story Mapping, Event Storming, DDD – znajomość technik analizy domenowej
Oferujemy:
- Realny wpływ na rozwój nowoczesnych rozwiązań konwersacyjnych w dużej instytucji finansowej
- Zespół otwarty na dzielenie się wiedzą i rozwój
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz podwyższonymi kosztami uzyskania przychodu
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
- Opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach
- Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.