Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Analityk Danych i Ścieżek Klienta w Kanałach Cyfrowych

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Analityk Danych i Ścieżek Klienta w Kanałach Cyfrowych

Analityk Danych i Ścieżek Klienta w Kanałach Cyfrowych

Miejsce pracy: Warszawa

W Banku Millennium wierzymy, że dogłębna analiza danych jest kluczem do innowacji i skutecznych decyzji biznesowych. Poszukujemy Analityka Danych i Ścieżek Klienta, który dołączy do naszego zespołu i będzie aktywnie kształtował rozwój bankowości mobilnej i internetowej, pomagając nam zrozumieć i optymalizować doświadczenia naszych klientów. 

Jako Analityk Danych i Ścieżek Klienta, będziesz odpowiadać za: 

  • Analizowanie danych dotyczących zachowań klientów w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej Banku Millennium, aby wspierać strategiczne decyzje biznesowe 
  • Tworzenie raportów, zestawień i analiz oraz wizualną prezentację i interpretację wyników, umożliwiającą głębokie zrozumienie i ciągłą poprawę ścieżek klienta 
  • Aktywny udział w budowaniu business case'ów i analizowaniu potencjału nowych inicjatyw, a także raportowanie wpływu wdrożeń na procesy i doświadczenie klienta (CX) 
  • Projektowanie, prognozowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla procesów cyfrowych 
  • Badanie wpływu procesów na przychody i koszty organizacji oraz doświadczenie klienta (CX),  
  • Współpracę z właścicielami obszarów i procesów w bankowości elektronicznej oraz z innymi zespołami analitycznymi w Banku 
  • Udział w przygotowywaniu wymagań i dokumentacji dotyczących pomiaru efektywności prowadzonych kampanii cyfrowych. 
  • Generowanie pomysłów i proaktywne rekomendowanie rozwiązań mających na celu poprawę konwersji oraz optymalizację procesów digitalowych. 
  • Współpracę z zespołami IT nad rozwojem źródeł danych, architektury analitycznej i rozwiązań chmurowych, zapewniając gotowość danych do analizy 
  • Automatyzowanie raportowania procesów, aby maksymalizować efektywność i umożliwiać głębsze analizy strategiczne 

Poszukujemy osoby, która posiada:

  • Doświadczenie w raportowaniu i analizie danych z aplikacji mobilnych lub stron internetowych 
  • Praktyczną wiedzę i umiejętności w SQL (Microsoft SQL Server) 
  • Znajomość narzędzi do wizualizacji danych – preferowane doświadczenie w pracy z PowerBI 
  • Zrozumienie zagadnień związanych z telemetrią, analityką w aplikacjach mobilnych, clickstream oraz event tracking 
  • Umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji oraz ich przedstawiania przed interesariuszami, z naciskiem na umiejętność budowania narracji opartej na danych (data storytelling)
  • Komunikatywność, otwartość na współpracę z innymi jednostkami biznesowymi i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów 
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki takie jak metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, zarządzanie, finanse i rachunkowość lub inne związane z szeroko pojętą ekonomią i zarządzaniem 
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2 
  • Chęć do ciągłego rozwoju w obszarze analityki, nowych technologii (np. AI) oraz umiejętności wizualizacji danych 

Mile widziane:

  • Znajomość platformy Azure Databricks 
  • Udział w pracach wdrożeniowych systemów do zarządzania kampaniami CRM i personalizacji 
  • Dobra znajomość produktów i usług bankowych

Oferujemy:

  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkową premię kwartalną 
  • Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość skorzystania z oferty grupowego ubezpieczenia na życie dla Pracownika i bliskich 
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów 
  • Pracę w modelu hybrydowym z przewagą pracy w Centrali Banku Millennium w Warszawie (nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie)
  • Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali 

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium