Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

ICT Service Manager – Senior Expert

Rekrutacja zdalna

Kierownik/Manager

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

ICT Service Manager – Senior Expert

ICT Service Manager – Senior Expert

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Pełnienie roli Incident Managera, zapewniającego szybkie i skuteczne rozwiązywanie incydentów teleinformatycznych w infrastrukturze IT
  • Komunikacja z różnymi interesariuszami, w tym z kierownictwem wyższego szczebla, wewnętrznymi zespołami IT w zakresie procesów IT
  • Raportowanie do instytucji nadzoru (UKNF) w kontekście incydentów ICT
  • Monitorowanie i optymalizacja procesów IT, w tym zarządzanie incydentami, problemami IT w  odpowiedzi na potrzeby organizacji oraz w celu zapewnienia ich zgodności z obowiązującymi standardami i regulacjami
  • Współtworzenie i rozwój polityk, standardów i procedur związanych z procesami ICT
  • Analiza i raportowanie wskaźników wydajności usług IT (KPI)
  • Udział w audytach w zakresie procesów IT

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji o zbliżonym profilu
  • Doświadczenie w zarządzaniu incydentami ICT, kierowaniu zespołami operacyjnymi w kontekście rozwiązywania problemów i poważnych incydentów ICT
  • Znajomość najlepszych praktyk ITIL oraz doświadczenie w ich wdrażaniu
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Certyfikaty związane z zarządzaniem usługami IT (np. ITIL, COBIT)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Proaktywne podejście do zarządzania usługami IT i ciągłego doskonalenia
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom B2
  • Dobra znajomość Jira i Confluence do celów zarządzania procesami IT
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem

Oferujemy:

  • Kontakt z nowymi technologiami
  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w zespole entuzjastów
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (brak możliwości pracy całkowicie zdalnej)
  • Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.