
ICT Service Manager – Senior Expert
ICT Service Manager – Senior Expert
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Pełnienie roli Incident Managera, zapewniającego szybkie i skuteczne rozwiązywanie incydentów teleinformatycznych w infrastrukturze IT
- Komunikacja z różnymi interesariuszami, w tym z kierownictwem wyższego szczebla, wewnętrznymi zespołami IT w zakresie procesów IT
- Raportowanie do instytucji nadzoru (UKNF) w kontekście incydentów ICT
- Monitorowanie i optymalizacja procesów IT, w tym zarządzanie incydentami, problemami IT w odpowiedzi na potrzeby organizacji oraz w celu zapewnienia ich zgodności z obowiązującymi standardami i regulacjami
- Współtworzenie i rozwój polityk, standardów i procedur związanych z procesami ICT
- Analiza i raportowanie wskaźników wydajności usług IT (KPI)
- Udział w audytach w zakresie procesów IT
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji o zbliżonym profilu
- Doświadczenie w zarządzaniu incydentami ICT, kierowaniu zespołami operacyjnymi w kontekście rozwiązywania problemów i poważnych incydentów ICT
- Znajomość najlepszych praktyk ITIL oraz doświadczenie w ich wdrażaniu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Certyfikaty związane z zarządzaniem usługami IT (np. ITIL, COBIT)
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Proaktywne podejście do zarządzania usługami IT i ciągłego doskonalenia
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – minimum poziom B2
- Dobra znajomość Jira i Confluence do celów zarządzania procesami IT
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
- Kontakt z nowymi technologiami
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w zespole entuzjastów
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (brak możliwości pracy całkowicie zdalnej)
- Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.