Aplikuj
wróć do listy ofertZastępca Głównego Księgowego
Aplikuj
logo

Zastępca Głównego Księgowego

8 000 - 10 000 PLN

brutto/miesiąc

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca stacjonarna

Średnia firma

Umowa o pracę

Firma Centro-Chem powstała w 1998 roku z inicjatywy kilkuosobowej grupy przyjaciół. Początkowo mała, lokalna firma, dysponująca jednym autem ciężarowym, dystrybuująca surowce wśród okolicznych odbiorców, z biegiem lat rozwinęła się do jednego z największych dostawców surowców chemicznych w Polsce.

Obecnie nasza firma zatrudnia ponad 130 osób i prowadzi działalność o zasięgu międzynarodowym. Posiadamy własne powierzchnie biurowe i magazynowe, własną flotę aut ciężarowych i dostawczych. Mimo upływu wielu lat, naszej firmie przyświecają te same wartości, na bazie których powstała – rzetelność, dbałość o Klienta i przyjazne środowisko pracy.

Jesteśmy dynamicznym zespołem pełnym pasji i zapału, który stawia sobie za cel dostarczanie Klientom produktów najwyższej jakości, dbając jednocześnie o zapewnienie najkorzystniejszych cen. Dzięki takiej strategii działania osiągnęliśmy pierwotnie założone cele. Cieszymy się zaufaniem ponad 2000 firm w kraju, Europie i na całym świecie, a ich grono wciąż się powiększa.

Zastępca Głównego Księgowego
Lublin

Twój zakres obowiązków

  • Kompletowanie, sprawdzanie pod względem rzetelności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie we właściwych okresach w księgach rachunkowych i rejestrach VAT dokumentów zakupu usług, materiałów, towarów, WNT, import usług z UE i faktur zagranicznych, faktur dotyczących środków trwałych i WNiP.
  • Weryfikacja danych do JPK.
  • Bieżące ewidencjonowanie kosztów niestanowiących kosztów uzyskania przychodów na odpowiednich kontach bilansowych i pozabilansowych.
  • Księgowanie wyciągów bankowych, ich rozliczanie i naliczanie różnic kursowych.
  • Bieżące uzgadnianie sald rozrachunków oraz zapisów na kontach księgowych.
  • Sporządzanie sprawozdań NBP (AZ POZ, PZ POZ).
  • Sporządzanie kompensat.
  • Potwierdzanie sald z kontrahentami.
  • Dokonywanie rozliczeń międzyokresowych czynnych.
  • Kompleksowe zajmowanie się WHT.
  • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca, roku obrotowego oraz podczas wdrożenia nowego programu ERP.
  • Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.
  • Należyte zabezpieczanie dokumentów, przekazywanie ich do archiwum.
  • Przygotowywanie danych dotyczących zakresu obowiązków do sporządzania sprawozdań, deklaracji, raportów oraz do badania sprawozdania finansowego.
  • Zastępowanie pracowników chorych i przebywających na urlopach.
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne).
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego w firmie o profilu handlowym (międzynarodowym).
  • Praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT, CIT oraz rozporządzeń wykonawczych.
  • Umiejętność samodzielnego dekretowania i księgowania dokumentów zakupu, WNT, importu usług, środków trwałych, WNiP.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją finansową.
  • Doświadczenie w sporządzaniu i weryfikacji plików JPK.
  • Znajomość zasad ewidencjonowania kosztów niepodatkowych oraz rozliczeń międzyokresowych.
  • Praktyka w księgowaniu wyciągów bankowych, rozliczaniu różnic kursowych, uzgadnianiu sald i przygotowywaniu potwierdzeń sald.
  • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań dla NBP i obsłudze podatku u źródła (WHT).
  • Umiejętność pracy z dużą ilością danych i dokumentów, dokładność i skrupulatność.
  • Gotowość do współpracy międzydziałowej oraz udziału w zamknięciach miesiąca/roku i wdrożeniach systemów.

Mile widziane

  • Znajomość systemu COMARCH ERP.

To oferujemy

  • Pracę w zespole doświadczonych księgowych, który ceni samodzielność, rzetelność i wzajemne wsparcie.
  • Pakiet wdrożeniowy i realne wsparcie Głównej Księgowej oraz zespołu.
  • Udział w procesach kluczowych dla bezpieczeństwa finansowego firmy.
  • Możliwość pracy z szerokim zakresem tematów księgowych – od codziennych operacji po sprawozdawczość i udział w projektach strategicznych.
  • Otwartość na usprawnienia i automatyzację – jeśli widzisz lepsze rozwiązanie, działamy.
  • Zaawansowane narzędzia księgowe, w tym systemu klasy ERP.
  • Dostęp do szkoleń, konsultacji ze specjalistami, wymiany wiedzy.
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 26-letnim doświadczeniem na rynku.
  • Pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Turce k. Lublina, z planowanym przeniesieniem do nowoczesnego biurowca klasy „A” w Lublinie przy ul. Mełgiewskiej po zakończeniu budowy.

Benefity

prywatna opieka medyczna

prywatna opieka medyczna

dofinansowanie nauki języków

dofinansowanie nauki języków

dofinansowanie szkoleń i kursów

dofinansowanie szkoleń i kursów

ubezpieczenie na życie

ubezpieczenie na życie

elastyczny czas pracy

elastyczny czas pracy

spotkania integracyjne

spotkania integracyjne

firmowa biblioteka

firmowa biblioteka

brak dress code’u

brak dress code’u

kawa / herbata

kawa / herbata

parking dla pracowników

parking dla pracowników

dofinansowanie wypoczynku

dofinansowanie wypoczynku

dofinansowanie wakacji dzieci

dofinansowanie wakacji dzieci

paczki świąteczne

paczki świąteczne

świętowanie urodzin

świętowanie urodzin

inicjatywy dobroczynne

inicjatywy dobroczynne

pikniki rodzinne

pikniki rodzinne