Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Koordynator Zespołu Obsługi Posprzedażowej

Kierownik/Manager

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Volkswagen Financial Services (VWFS) dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen.

Bank, Leasing oraz Ubezpieczenia to kluczowe obszary działania VWFS, który pod jednym parasolem oferuje usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów marek takich jak: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, czy Porsche.

Celem naszych działań jest mobilność klientów, czyli możliwość używania, ale i posiadania auta za niewielkie pieniądze. Pod marką Volkswagen Financial Services działają trzy spółki:

Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce
Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.

Zatrudniamy ponad 500 pracowników, z którymi wspólnie realizujemy naszą misję.
Koordynator Zespołu Obsługi Posprzedażowej
Miejsce pracy: Warszawa

Koordynator Zespołu Obsługi Posprzedażowej odpowiada za organizację i nadzór nad operacjami wspierającymi obsługę klienta, w tym weryfikację dokumentów, zakładanie rachunków i realizację dyspozycji. W tej roli będziesz zarządzać 12-sto osobowym zespołem, dbać o zgodność działań z procedurami, współpracować z innymi działami (m.in. IT, Call-Center, Product Development) oraz monitorować KPI i wdrażać usprawnienia. Będziesz też odpowiedzialny za rozwój kompetencji zespołu w obszarze back office.


Główne zadania

  • Organizacja i koordynacja pracy zespołu
  • Nadzorowanie i wspieranie rozwoju pracowników,
  • Nadzór nad obsługą Klientów w zakresie wniosków produktowych, zakładania kartotek Klientów, realizacji dyspozycji Klientów i obsługi ich produktów,
  • Wdrażanie i usprawnianie systemu stałego monitorowania procesów,
  • Raportowanie oraz sygnalizowanie ryzyka,
  • Wdrażanie nowych lub modyfikowanie istniejących rozwiązań
  • Kierowanie projektami realizowanymi w ramach zespołu,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • Masz co najmniej 3 letnie doświadczenie w koordynacji pracy zespołu w obszarze obsługi Klienta (np. Call-Center),
  • Potrafisz analizować i wizualizować dane liczbowe, wyciągasz wnioski i przedstawiasz rekomendacje,
  • Proponujesz usprawnienia i aktywnie je wdrażasz,
  • Chcesz mieć realny wpływ na kształtowanie i doskonalenie procesów operacyjnych,
  • Wiesz, jak motywować i rozwijać pracowników,
  • Masz silną orientacja na zmianę i stały rozwój,
  • Masz wykształcenie wyższe kierunkowe, np. bankowość, finanse, zarządzenie projektami itp.
  • Posługujesz się angielskim na poziomie B2.

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • hybrydowy model pracy (3 dni z biura w tygodniu) i bardzo dobrą lokalizację biura (Rondo ONZ 1)
  • pakiet medyczny (pełny pakiet specjalistyczny ze stomatologią)
  • Akademia Zdrowia
  • multikafeterię - każdy znajdzie coś dla siebie ☺
  • kartę lunchową
  • ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • produkty i usługi firmowe w specjalnej cenie
  • ciekawe szkolenia
  • dofinansowanie studiów
  • zajęcia językowe online (angielski/niemiecki)

Volkswagen Financial Services

Przejdź do profilu pracodawcy