Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Specjalistka / Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Specjalistka / Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa

Specjalistka / Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa

Lokalizacja: Warszawa

Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać!


Zakres obowiązków, czyli co będzie w Twojej MOCy:

  • współudział w projektowaniu, wdrażaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu procesów zarządzania bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania dla procesów biznesowych Spółki, w tym współpracowanie projektów przepisów wewnętrznych w tym zakresie,
  • monitorowanie ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania,
  • partycypacja w planowaniu i koordynowaniu analiz BIA oraz działań w zakresie opracowywania, wdrażania i testowania planów ciągłości działania,
  • prowadzenie rejestru incydentów bezpieczeństwa informacji w Spółce, w tym prowadzenie postępowań wyjaśniających, także we współpracy z organami ścigania oraz innymi właściwymi instytucjami i podmiotami zewnętrznymi,
  • udział w rozwoju standardów i wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
  • konsultowanie umów, projektów i regulacji wewnętrznych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
  • planowanie, inicjowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania dla pracowników Spółki,
  • współudział w planowaniu i przeprowadzanie kontroli przestrzegania wymagań bezpieczeństwa informacji w Spółce,
  • nadzorowanie prawidłowego wypełniania przez dostawców zobowiązań umownych w zakresie usług, niezbędnych dla skutecznego zarządzania bezpieczeństwem informacji,
  • opracowywanie okresowych raportów zarządczych w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji niezbędnych dla skutecznego nadzoru nad bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania,
  • opracowywanie i wdrażanie planów operacyjnych w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania.

Co czyni Cię MOCnym kandydatem/kandydatką:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, ciągłością działania i monitorowania ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji,
  • praktyczne doświadczenie w monitorowaniu i kontroli wypełniania przez dostawców zobowiązań umownych w zakresie świadczony usług,
  • znajomość metod i umiejętność przeprowadzania analizy BIA oraz identyfikowania i szacowania ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji,
  • znajomość standardów ISO 27001, ISO 3100/ISO 27005, ISO 22301,
  • co najmniej ogólna znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym oraz bezpieczeństwem przetwarzania w chmurze obliczeniowej,
  • umiejętność sporządzania raportów i dokumentacji,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz pracy w zespole.

Co może wzMOCnić Twoją kandydaturę (mile wdziane):

  • znajomość i rozumienie wymagań bezpieczeństwa określonych w przepisach prawa dla podmiotów sektora finansowego, wytycznych KNF oraz w ustawie o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.

Co oferujemy? MOC przyjaznych warunków:

  • Umowa o pracę
  • Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
  • System premiowy
  • Dofinansowanie na przejazdy do pracy
  • Opieka medyczna
  • Wspólne wydarzenia
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Ubezpieczenie na życie
  • Inicjatywy sportowe
  • System kafeteryjny myBenefit

Odkryj nowe MOCE dla swojej kariery w Polskim Funduszu Rozwoju.

Moc unikalnych projektów

Skala naszych projektów jest niespotykana. A każdy z nich niesie ze sobą ogromny wpływ na naszą rzeczywistość - gospodarkę, społeczeństwo i otoczenie biznesowe.

Moc zmiany społecznej

Inwestujemy w społeczeństwo. Dlaczego? Bo to przyszłość! To co robimy ma ogromny wpływ na życie wielu osób. Twórz z nami narzędzia, które mają na celu trwałą poprawę naszej codzienności.

Moc zespołu ekspertów

Grono naszych ekspertów tworzą najlepsi specjaliści i specjalistki o międzynarodowym doświadczeniu. Otwarci na dzielenie się wiedzą, pomoc i szukanie innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas i wymieniaj się z nimi doświadczeniem!

Moc realnego wpływu

Praca w PFR S.A. to gwarancja, że to co robisz ma zawsze pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Efekty tych zmian możesz obserwować tu i teraz! Wnieś swój wkład w zmianę polskiej rzeczywistości.

Uwolnij swoją moc, pomożemy Ci w pełni ją wykorzystać!

Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj

~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Polski Fundusz Rozwoju S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy