
Specjalistka / Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa
Należymy do grupy instytucji finansowo-doradczych dla firm, samorządów i osób prywatnych. Inwestujemy w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Mamy moc zmieniania polskiej rzeczywistości. Dołącz do grona naszych ekspertek i ekspertów – wesprzyj nas MOCą swojego doświadczenia. Pomożemy Ci ją w pełni wykorzystać!
Zakres obowiązków, czyli co będzie w Twojej MOCy:
- współudział w projektowaniu, wdrażaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu procesów zarządzania bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania dla procesów biznesowych Spółki, w tym współpracowanie projektów przepisów wewnętrznych w tym zakresie,
- monitorowanie ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania,
- partycypacja w planowaniu i koordynowaniu analiz BIA oraz działań w zakresie opracowywania, wdrażania i testowania planów ciągłości działania,
- prowadzenie rejestru incydentów bezpieczeństwa informacji w Spółce, w tym prowadzenie postępowań wyjaśniających, także we współpracy z organami ścigania oraz innymi właściwymi instytucjami i podmiotami zewnętrznymi,
- udział w rozwoju standardów i wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
- konsultowanie umów, projektów i regulacji wewnętrznych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
- planowanie, inicjowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania dla pracowników Spółki,
- współudział w planowaniu i przeprowadzanie kontroli przestrzegania wymagań bezpieczeństwa informacji w Spółce,
- nadzorowanie prawidłowego wypełniania przez dostawców zobowiązań umownych w zakresie usług, niezbędnych dla skutecznego zarządzania bezpieczeństwem informacji,
- opracowywanie okresowych raportów zarządczych w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji niezbędnych dla skutecznego nadzoru nad bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania,
- opracowywanie i wdrażanie planów operacyjnych w zakresie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania.
Co czyni Cię MOCnym kandydatem/kandydatką:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji, ciągłością działania i monitorowania ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji,
- praktyczne doświadczenie w monitorowaniu i kontroli wypełniania przez dostawców zobowiązań umownych w zakresie świadczony usług,
- znajomość metod i umiejętność przeprowadzania analizy BIA oraz identyfikowania i szacowania ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji,
- znajomość standardów ISO 27001, ISO 3100/ISO 27005, ISO 22301,
- co najmniej ogólna znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym oraz bezpieczeństwem przetwarzania w chmurze obliczeniowej,
- umiejętność sporządzania raportów i dokumentacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz pracy w zespole.
Co może wzMOCnić Twoją kandydaturę (mile wdziane):
- znajomość i rozumienie wymagań bezpieczeństwa określonych w przepisach prawa dla podmiotów sektora finansowego, wytycznych KNF oraz w ustawie o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
Co oferujemy? MOC przyjaznych warunków:

- Umowa o pracę
- Wpłata pracodawcy do PPK aż 4%
- System premiowy
- Dofinansowanie na przejazdy do pracy
- Opieka medyczna
- Wspólne wydarzenia
- Profesjonalny system szkoleń
- Ubezpieczenie na życie
- Inicjatywy sportowe
- System kafeteryjny myBenefit
Odkryj nowe MOCE dla swojej kariery w Polskim Funduszu Rozwoju.
Moc unikalnych projektów
Skala naszych projektów jest niespotykana. A każdy z nich niesie ze sobą ogromny wpływ na naszą rzeczywistość - gospodarkę, społeczeństwo i otoczenie biznesowe.
Moc zmiany społecznej
Inwestujemy w społeczeństwo. Dlaczego? Bo to przyszłość! To co robimy ma ogromny wpływ na życie wielu osób. Twórz z nami narzędzia, które mają na celu trwałą poprawę naszej codzienności.
Moc zespołu ekspertów
Grono naszych ekspertów tworzą najlepsi specjaliści i specjalistki o międzynarodowym doświadczeniu. Otwarci na dzielenie się wiedzą, pomoc i szukanie innowacyjnych rozwiązań. Dołącz do nas i wymieniaj się z nimi doświadczeniem!
Moc realnego wpływu
Praca w PFR S.A. to gwarancja, że to co robisz ma zawsze pozytywny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość. Efekty tych zmian możesz obserwować tu i teraz! Wnieś swój wkład w zmianę polskiej rzeczywistości.
Uwolnij swoją moc, pomożemy Ci w pełni ją wykorzystać!
Jeżeli jesteś zainteresowana/ny, prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk Aplikuj
~ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
~ Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.