Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Finance Process Improvement Expert

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Średnia firma

Umowa o pracę

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, globalnej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Finance Process Improvement Expert.

Rola daje możliwość kształtowania procesów finansowo-księgowych oraz wdrażania nowoczesnych rozwiązań systemowych wspierających raportowanie i analizę danych, równocześnie zapewnia realną decyzyjność w projektach wdrożeniowych i szansę na rozwój kompetencji w międzynarodowym środowisku.


Finance Process Improvement Expert

Finance Process Improvement Expert

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 63/8/2025/GS/12637/4209

Obowiązki

  • wdrażanie nowoczesnych rozwiązań wspierających procesy raportowania finansowego i podatkowego (np. SAP 4/HANA, KSeF, VIDA oraz JPK),
  • odpowiedzialność za realizację projektów wdrożeniowych z zachowaniem uzgodnionych terminów i budżetów,
  • opracowywanie koncepcji biznesowych oraz projektowanie i testowanie nowych konfiguracji systemowych,
  • przygotowywanie zestawień i analiz oceniających skuteczność, koszty i jakość prowadzonych wdrożeń,
  • bieżące śledzenie zmian regulacyjnych w obszarze podatków i finansów oraz zapewnienie ich odzwierciedlenia w systemach firmy,
  • poszukiwanie możliwości automatyzacji i optymalizacji istniejących procesów operacyjnych,
  • prowadzenie warsztatów i szkoleń wspierających rozwój wiedzy zespołów w zakresie systemów i procesów,
  • organizowanie pracy zespołów projektowych i koordynacja działań między kluczowymi interesariuszami.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki to finanse, informatyka, podatki lub pokrewne,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku,
  • praktyczna znajomość SAP i systemów wspierających procesy finansowe i podatkowe,
  • doświadczenie we wdrożeniach systemów oraz w usprawnianiu procesów księgowo-finansowych,
  • dobre zrozumienie procesów księgowych, sprawozdawczych oraz podatkowych,
  • zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów i podejmowania samodzielnych decyzji,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Oferujemy

  • stabilna i długoterminowa współpraca w oparciu o Umowę o Pracę,
  • elastyczny czas pracy oraz praca hybrydowa,
  • atrakcyjna premia roczna uzależniona od wyników zespołowych i firmowych,
  • pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport),
  • opieka fizjoterapeuty i psychoterapeuty, 
  • dofinansowanie dotyczące kursów poszerzających kompetencje.