
Zespół Marketing Automation w PwC Polska liczy ponad 30 ekspertów. Cenimy współpracę, rozwój oraz well-being. Wspieramy się wzajemnie w codziennych zadaniach, dzielimy specjalistyczną wiedzą i doświadczeniami, co poszerza spektrum naszych umiejętności i elastyczność. Systematycznie uzupełniamy bibliotekę kodów i najlepszych praktyk, co pozwala nam zachowywać najwyższe standardy w realizowanych projektach. Każdy członek naszego teamu rozwija się według indywidualnego planu, stworzonego z uwzględnieniem potrzeb rynkowych oraz projektowych.
Wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Senior Marketing Automation Business Analyst
Twoja przyszła rola:
- udział w analizie, designie oraz wdrażaniu rozwiązań marketing automation,
- zastosowanie wiedzy funkcjonalnej systemów marketing automation do tworzenia designu wdrażanych systemów oraz procesów,
- bliska współpraca z PM, QA, zespołem developerskim oraz klientem,
- przełożenie zebranych wymagań biznesowych na wymagania techniczne - w rozłożeniu na epics, features, user stories,
- tworzenie jasnych i skalowalnych procesów biznesowych, które posłużą jako podstawa do wdrożenia technologii,
- nadzór nad tworzeniem dokumentacji projektowej w kwestii jej zgodności z procesami klienta oraz ustalenie standardów nazewnictwa dla procesów, komponentów systemu, standardów definition of ready i definition of done, definiowanie standardów user stories na projekcie,
- udział i prowadzenie spotkań z klientem, mających na celu zbieranie lub doprecyzowanie wymagań biznesowych, podejmowanie decyzji w kwestiach procesów pokrywanych projektem,
- rola doradcza podczas planowania procesów marketing automation dla klienta w oparciu o standardy i dobre praktyki,
- uczestnictwo w tworzeniu i egzekucji UAT planów oraz materiałów treningowych na projektach.
Aplikuj, jeśli:
- masz minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze wdrażania marketing automation (po stronie dostawcy bądź klienta),
- potrafisz dobrze organizować pracę oraz skutecznie zaplanować design w sprintach,
- posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i łatwo tłumaczysz koncepcje techniczne osobom niepowiązanym z technologią (w tym w języku angielskim),
- rozumiesz procesy zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C,
- dysponujesz dobrą znajomością narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, rozwiązania CDP - zwłaszcza Salesforce i Adobe),
- znasz standardy i praktyki automatyzacji marketingu.
Nice to have:
- certyfikaty Salesforce, Adobe, Microsoft, Hubspot lub Braze z zakresu Marketing Automation.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. swoboda leczenia, fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z rekruterem / rekruterką,
- przygotuj zadanie rekrutacyjne i poznajmy się lepiej podczas spotkania.
Prześlij swoją aplikację już dziś! W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
pl_ITrecruitment@pwc.com.