
Zespół IFS Business Transformation zajmuje się realizacją programów, projektów strategicznych i inicjatyw biznesowych mających za cel podnoszenie konkurencyjności firmy, doskonalenie jej funkcjonowania i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wewnątrz PwC.
Do naszego zespołu poszukujemy:
Project Manager Officer
Twoja przyszła rola:
Rolą Project Management Officer będzie zapewnienie wsparcia dla zespołów projektowych poprzez rozwój, wdrażanie i monitorowanie standardów zarządzania projektami, narzędzi oraz najlepszych praktyk. PMO będzie działać jako centrum kompetencji projektowej, wspierając efektywne zarządzanie portfelem projektów. PMO docelowo będzie wspierać projekty lokalne i regionalne.
- monitorowanie realizacji projektów pod kątem harmonogramu, budżetu, ryzyk i zgodności z założeniami,
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej, szablonów, procedur oraz raportów,
- wspieranie kierowników projektów w planowaniu, realizacji i zamykaniu projektów,
- zarządzanie portfelem projektów – konsolidacja statusów, analiza danych, raportowanie do kadry zarządzającej,
- utrzymywanie i rozwijanie narzędzi do zarządzania projektami (np. MS Project, DevOps),
- organizacja i moderowanie spotkań projektowych oraz przeglądów statusowych,
- współpraca z interesariuszami w celu zapewnienia transparentności i komunikacji projektowej,
- identyfikacja i wdrażanie usprawnień w procesach projektowych.
Aplikuj, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- masz doświadczenie w pracy w obszarze PMO lub zarządzania projektami,
- znasz metodyki projektowe,
- potrafisz analizować dane i tworzyć raporty,
- bardzo dobrze organizujesz pracę, jesteś skrupulatny/a i potrafisz pracować w zespole,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym pracę w międzynarodowym środowisku.
Mile widziane:
- certyfikaty projektowe (PMI, Prince2),
- doświadczenie w doradztwie biznesowym,
- doświadczenie w pracy z narzędziami typu Jira, MS Project, Power BI,
- chęć pracy z ludźmi i wspieranie ich we wspólnym osiąganiu rezultatów.
Dołączając do nas zyskujesz:
- elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
- rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
- szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m. in. swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia, zniżki na opiekę stomatologiczną), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo prawne,
- możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
- 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
- dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
- a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- zaaplikuj,
- porozmawiaj telefonicznie z Rekruterem,
- poznajmy się lepiej podczas rozmów rekrutacyjnych.
W razie problemów, napisz do nas: pl_kariera@pwc.com



