Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Millennium Goodie

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Millennium Goodie

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Millennium Goodie

Miejsce pracy: Warszawa

O nas

Goodie to nowoczesna platforma zakupowa i cashback, która pomaga użytkownikom oszczędzać na codziennych wydatkach, korzystać z wyjątkowych promocji i odkrywać najlepsze okazje zakupowe. Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która ceni dobrą atmosferę, lubi kontakt z ludźmi i chce rozwijać się w obszarze obsługi klienta.

Twoje zadania:

  • Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb)
  • Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback
  • Rozwiązywanie zgłoszeń oraz współpraca z innymi działami w celu wyjaśniania niestandardowych przypadków
  • Monitorowanie i analiza zgłoszeń oraz zgłaszanie propozycji ulepszeń
  • Wsparcie w zakresie procesów reklamacyjnych i weryfikacji transakcji

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenia w obsłudze klienta – mile widziane w branży e-commerce lub finansowej
  • Wysokiej kultury osobistej, empatii i umiejętności jasnego komunikowania się
  • Samodzielności, odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy
  • Sprawności w pracy z komputerem oraz łatwości uczenia się nowych narzędzi
  • Chęci pracy w dynamicznym, rozwijającym się środowisku

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę pełny etat
  • Pracę w przyjaznym, wspierającym zespole
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Realny wpływ na rozwój aplikacji i doświadczenia użytkowników
  • Dostęp do benefitów (np. prywatna opieka medyczna, karta sportowa Multisport)
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Dogodną lokalizację biura - okolice Metra Pole Mokotowskie

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium