W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Nr. Ref.: KwF/DIN/SD
Zadania:
- Wspieranie pracowników banku podczas rozwiązywania problemów napotykanych w codziennej pracy z systemami informatycznymi: aplikacjami biurowymi (MS Office) oraz z autorskimi wewnętrznymi systemami informatycznymi
- Analizowanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym
- Wsparcie w nadzorowaniu firm serwisujących sprzęt informatyczny
- Obsługa redakcyjna wewnętrznego portalu intranetowego typu self-service poprzez redagowanie newsów, tworzenie poradników, utrzymywanie bazy wiedzy
- Obsługa systemów monitorowania pracy strategicznych aplikacji biznesowych
Od naszych kandydatów oczekujemy:
- Wysokiej komunikatywności i orientacji na współpracę
- Umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym
- Znajomości systemu MS Windows oraz pakietu MS Office w zaawansowanym stopniu
- Znajomości zagadnień dotyczących budowy komputera
- Odporności na stres i umiejętności pracy z klientem wewnętrznym
Mile widziane będą:
- Znajomość systemu PRTG Network Monitor
- Znajomość podstaw HTML, Java Script
- Wcześniejsza praca w obszarze serwisowym, wsparcia użytkowników
Oferujemy:
- Przekrojowe zadania dotyczące różnorodnych narzędzi i systemów wykorzystywanych w Banku
- Szkolenia wprowadzające i rozwijające umiejętności zarówno informatyczne jak i związane z innymi aspektami pracy zespołu
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo wraz z dodatkowymi benefitami
- Atrakcyjną lokalizację pracy w okolicach stacji metra Pole Mokotowskie
www.bankmillennium.pl/kariera/kontakt
w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.