Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2018-08-01
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT
Data aktualizacji: 2018-08-01
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)… a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną Banku.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:


Voice Network and Call Center Specialist
Voice Network and Call Center Specialist
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: KwF/DIN/Voice

The goal of that position is to administer and maintain existing voice network and call center infrastructure. Hired employee will play an important role in ongoing network projects in order to keep the infrastructure aligned with current state of technology.

Main Activities:
  • Designing, implementing and maintaining voice network and call center projects Creating technical documentation, network diagrams, inventory control and security documentation
  • Assisting business units by analysing their requirements and recommending solutions
  • Providing consultative support to assigned business representatives
  • Performing technical presentations for a different levels of IT management
  • Resolving complex problems as a 3rd Level support line
Skills:
  • Deep technical knowledge in technology segment: TDM and VoIP Voice infrastructure on different levels and in diversified areas Routing/Switching/Wireless Based on Cisco and Avaya products but not limited to
  • Proficciency level with Call Center, CTI and voice recording technologies
  • Minimum 3 years’ experience on similar position and tasks area
  • Self-organisation
  • ITIL Processes know-how
  • Communicative skills
  • Goal-oriented
  • Excellent Polish and English language skills
We offer:
  • Interesting and full of challenges work in a team of enthusiasts using modern technologies
  • Attractive location: near to the station Metro Pole Mokotowskie
  • Additional benefits: medical care, funding for the hobby, area of discounts and much more
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.