W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Zarządzania Kampaniami w Warszawie na stanowisko:
Nr. Ref.: KWF/DZK/ABD
Główne zadania:
- Tworzenie raportów i analiz na potrzeby biznesowe, rozwój narzędzi analitycznych
- Monitorowanie i analiza działań promocyjnych pod względem ilościowym, wartościowym i kosztowym
- Dobieranie grup docelowych kampanii marketingu bezpośredniego w różnych kanałach komunikacji i proponowanie optymalnych kryteriów selekcji
- Prowadzenie samodzielnych projektów analitycznych dotyczących zaangażowania użytkowników w aktywności na platformie zakupowej Goodie
Wymagania:
- Sprawne poruszanie się w SQL, Excelu i PowerPoint
- Umiejętność samodzielnego analizowanie i rozwiązywania problemów, a także łatwość w interpretacji wyników
- Minimum 2 letnie doświadczenie w analityce biznesowej, predykcyjnej i big data
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów analitycznych i chęć budowania modeli segmentacyjnych i scoringowych
- Mile widziana znajomość narzędzi do przetwarzania danych i modelowania predykcyjnego R+R Studio lub Python oraz Jupyter Notebook
- Umiejętność współpracy z innymi zespołami w ramach organizacji
- Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim
Oferujemy:
- Okazję do bliskiej współpracy nad realizacją ambitnych zadań w interdyscyplinarnym zespole Banku Millennium oraz Millennium Goodie
- Atrakcyjny pakiet premiowy, umowę o pracę, pakiet medyczny, dofinansowanie do zainteresowań, kartę Multisport
- Możliwość rozwoju zawodowego w Grupie Banku Millennium
- Atrakcyjna lokalizacja, nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.