Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Shell Business Operations
Data aktualizacji: 2019-02-15
Kraków, małopolskie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2019-02-15 Aplikuj
Royal Dutch Shell is a global group of energy and petrochemicals companies, operating in over 80 countries and territories and employing more than 90,000 people. Our core values of Honesty, Integrity and Respect for People define who we are and how we work. Royal Dutch Shell has developed a global network of Shell Business Operations to provide first-class services to Shell companies across the world.

Shell Business Operations (SBO) Krakow sits at the centre of Shell’s global businesses, providing an operational backbone to our essential business functions. Working in a vibrant community with strong values and a supportive culture, an SBO-Krakow job will offer the chance to build a lasting and meaningful career. As one of six Business Service Operations centres, located worldwide, a job in Krakow will give you the chance to interact and work with people across the world, helping to deliver excellent support to business clients and internal stakeholders as well as advanced financial operations.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim C1
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim C1
Work location: Kraków

Job description:

Praca specjalisty ds. obsługi klienta polega na wsparciu mailowym oraz telefonicznym klientów Shell posiadających karty paliwowe Euroshell. Praca wymaga znajomości języka niemieckiego, ze względu na to, iz klienci znajdują się na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Dla osób które zaczynają pracę w naszej firmie, zapewniamy wsparcie w postaci szkoleń wstępnych i stanowiskowych.


Przy relokacji z innego kraju zapewniamy również
atrakcyjny pakiet relokacyjny.


Do najważniejszych zadań należy:

  • Codzienny kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami biznesowymi Shell w języku niemieckim

  • Wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji

  • Udzielanie koniecznych informacji dotyczących kart EuroShell

  • Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów

  • Współpraca z działami sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech oraz z działem finansów

  • Praca z systemem SAP/CRM

Requirements:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność wsłuchania się w potrzeby klienta
  • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
  • Znajomość MS Office
  • Chęć nauki oraz otwartość na nowe zadania
Number of Vacancies: 1
Benefits of working at Shell:
  • Meaningful work in a company that is universally respected as a truly global energy leader (one of the world’s biggest companies according to Fortune Global 500)
  • Unique opportunity to fulfill your potential with personal and professional development programs
  • Work in a smart and motivated team within a supportive and inclusive culture with strong values
  • Attractive salary and bonuses
  • Complex medical care and individual life insurance
  • Sports programme & facilities e.g. Multisport Benefits Card, vouchers for free time activities
  • Good atmosphere at work and comfortable working environment: own canteen and a few relax rooms
  • Opportunity to participate in social and community projects

Shell is an Equal Opportunity Employer