Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-02-01
Wrocław, dolnośląskie
Podatki, Konsulting, Kontroling
Data aktualizacji: 2019-02-01
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta - międzynarodowej instytucji finansowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko  


Koordynator Działu Zarządzania Systemami i Kontroli Jakości
Koordynator Działu Zarządzania Systemami i Kontroli Jakości
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 181038/4777

Opis stanowiska:
  • zarządzanie systemem raportowym oraz BI w obszarze sprzedaży,
  • utrzymanie efektywności systemów informatycznych dotyczących procesów sprzedaży,
  • projektowanie rozwiązań związanych z procesem sprzedaży i wsparciem sieci handlowej,
  • nadzór nad systemem rozliczeń pomiędzy spółkami w Grupie,
  • zarządzanie Zespołem Analityków Baz i Administratorów Systemów.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na stanowisku z rodziny analizy danych / BI / procesów biznesowych,
  • umiejętności tworzenia zapytań w języku SQL,
  • wiedzy na temat możliwych rozwiązań technologicznych usprawniających i optymalizujących prace biurowe,
  • asertywności i umiejętności efektywnej współpracy z partnerami z różnych obszarów biznesowych w szczególności z obszarem IT,
  • zaangażowania i inicjatywy w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów biznesowych,
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych,
  • dodatkowym atutem będą: doświadczenia w projektach dla branży finansowej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (dodatkowy atut),
  • znajomośc systemów AS400, JIRA (dodatkowy atut).
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
  • wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • opiekę medyczną, pakiet sportowo – rekreacyjny,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty pracowniczej na np. wynajem samochodu.