Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Capgemini Polska
Data aktualizacji: 2019-02-18
Lublin, lubelskie
IT, BPO/SSC
angielski, francuski
Data aktualizacji: 2019-02-18 Aplikuj
Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Profil kandydata

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Biegłą znajomość języka francuskiego
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego 
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Opis stanowiska

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Co oferujemy?

Praca w zgranym zespole
i przyjaznej atmosferze
Ściżka liderska
i ekspercka
Premie, w tym także
za polecenia kandydatów
do pracy
Szeroka oferta szkoleń
i dofinansowanie kursów
Bogaty pakiet
dodatków (fitness,
siłownia, kino, itp.)
Imprezy integracyjne
i wspólne świętowanie
Coroczny
piknik rodzinny
Dodatkowe
ubezpieczenie na życie
Prywatna opieka medyczna
również dla Twojej rodziny
Równe szanse
Technologie wspierające
Racjonalne adaptecje
Wolontariat pracowniczy
i ciekawe projekty CSR
Parkingi dla rowerzystów
i carpooling

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni.
To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomy do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku...i robimy to w różnych językach obcych.