Temat tygodnia
Zobacz, co decyduje o tym, że jedni dostają awans, a inni nie.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2019-03-08
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza
Data aktualizacji: 2019-03-08
W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisko:
Specjalista CRM w Departamencie Zarządzania Kampaniami
Specjalista CRM w Departamencie Zarządzania Kampaniami
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.: KwF/DZK/CRM

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie aktywności do bazy w zakresie aktywnego marketingu, w tym analiza biznesowo-ekonomiczna prowadzonych i planowanych działań
  • Rekomendowanie modyfikacji działań, kanałów prowadzonych działań i oferty w celu zwiększania ich efektywności
  • Identyfikowanie potrzeb poszczególnych segmentów bazy i wskazywanie potencjału sprzedażowego
  • Współpraca z innymi jednostkami Banku (w szczególności jednostki biznesowe odpowiedzialne za segmenty bazy, linie produktowe, kanały kontaktu oraz IT)
  • Definicja, kreowanie oraz utrzymanie kampanii kierowanych do bazy Klientów Banku
  • Udział w kolejnych fazach strategicznego projektu Banku - wdrożenia zintegrowanego systemu do zarządzania komunikacją bezpośrednią (system klasy Campaign Management): udział w dalszym rozwoju systemu, projektowaniu i testowaniu nowych funkcjonalności, integracji systemu z innymi systemami Banku
  • Przygotowanie analiz i raportów związanych z kreacją i optymalizacją kampanii
  • Wsparcie rozwoju części bazodanowej systemu zarządzania kampaniami

 Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie i nauki ścisłe
  • Minimum rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Praktyczna wiedza z zakresu aktywnego marketingu prowadzonego do bazy
  • Znajomość zagadnień z zakresu marketingu opartego na zdarzeniach/sygnałach będzie dodatkowym ważnym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych
  • Doświadczenie w analizie danych biznesowych
  • Znajomość 4GL-a (co najmniej podstawowa) i środowiska SAS (mile widziane SAS CI Studio)
  • Znajomość języka SQL, znajomość i środowiska MS SQL Server będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

Oferujemy:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę
  • Udział w strategicznym projekcie wdrożenia zintegrowanego systemu do zarządzania kampaniami
  • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Podobne oferty pracy