Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2019-06-07
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2019-06-07
Bank Millennium S.A.
Specjalista ds. compliance
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
 
Obecnie poszukujemy Kandydatów gotowych do podjęcia pracy w Departamencie Zapewnienia Zgodności w Warszawie na stanowisku:
Specjalista ds. compliance
Specjalista ds. compliance
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Zadania:

  • Uczestnictwo w kluczowych projektach związanych z dostosowaniem Banku do nowych wymagań prawnych oraz regulatorów
  • Bieżące śledzenie zmian regulacji prawnych i sektorowych, a także trendów i najlepszych praktyk w obszarze zgodności oraz ocena ich wpływu na działalność Banku
  • Kontrola zgodności działalności Banku z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami regulatorów i kodeksami dobrych praktyk, standardami rynkowymi oraz wymogami grupy kapitałowej
  • Opracowywanie, wdrażanie i realizację kontroli z zakresu ryzyka braku zgodności
  • Prowadzenie i koordynacja procesów w obszarze zarządzania ryzykiem braku zgodności tj. identyfikacja, ocena, monitorowanie, testowanie, a także raportowanie ryzyka braku zgodności, a także prowadzenie mapy ryzyka braku zgodności
  • Przygotowywanie regularnych sprawozdań i raportów zarządczych z zakresu działalności Compliance
  • Opiniowanie i akceptacja projektów regulacji wewnętrznych w zakresie ich zgodności z wymogami prawa
  • Udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji z zakresu Compliance.

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w bankowości w obszarze compliance
  • Wiedza odnośnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących sektora finansowego oraz ich zmian
  • Mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli i/lub przeglądu procesów
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność współpracy i komunikatywność
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, ekonomia, finanse

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo, pakiet socjalny i opiekę medyczną w prywatnej firmie
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w obszarze compliance
  • Interesującą, samodzielną i odpowiedzialną pracę
  • Możliwość współpracy z wieloma jednostkami organizacyjnymi oraz rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.