Zadania, które będziesz realizować to:
- prowadzenie rejestru papierów wartościowych w zakresie rozliczanych przez wydział transakcji, rejestrowanie transakcji oraz operacji w systemie obsługującym prowadzoną działalność
- utrzymywanie bieżących kontaktów z izbami rozliczeniowymi w zakresie realizowanych transakcji oraz operacji na papierach wartościowych
- kontrolowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów dotyczących transakcji Klientów, których rozliczenia odbywają się w izbach rozliczeniowych
- przygotowywanie i wysyłka dokumentacji przekazywanej za pośrednictwem SWIFT lub innych elektronicznych nośników informacji
- obsługa korespondencji w zakresie działania wydziału
- sporządzanie raportów i sprawozdań (dzienne i okresowe) z zakresu prowadzonej ewidencji papierów wartościowych i rozliczanych przez wydział transakcji.
U kandydatów poszukujemy:
- wykształcenia wyższego; preferowany profil ekonomiczny
- znajomości rynku kapitałowego, sposobów rozliczeń transakcji i operacji
- bardzo dobrej znajomości Pakietu MS Office
- znajomości języka angielskiego
- umiejętności pracy w zespole
- Gotowości do podjęcia współpracy w ramach umowy na zastępstwo