Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2019-09-25
Warszawa, mazowieckie
Księgowość, BPO/SSC
angielski, francuski
Data aktualizacji: 2019-09-25
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi doradcze na rynku nieruchomości, w związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko Księgowego ds. rozliczania podróży i wydatków służbowych z językiem francuskim.


Księgowy ds. rozliczania podróży i wydatków służbowych z językiem francuskim
Księgowy ds. rozliczania podróży i wydatków służbowych z językiem francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 190613/5483

Opis stanowiska:
  • przegląd otrzymanych zwrotów kosztów podróży i wydatków służbowych, 
  • skanowanie oraz weryfikacja faktur pod względem poprawności w odniesieniu do krajowych przepisów podatkowych, prawnych oraz zasad wewnątrz organizacji, 
  • sprawdzanie i poprawianie zgłoszeń, które nie są publikowane automatycznie, 
  • rozliczanie wydatków pracowniczych w systemie oraz kontakt z pracownikiem,
  • dekretowanie i księgowanie rozliczeń wydatków służbowych oraz wyciągów korporacyjnych kart kredytowych,
  • przygotowywanie okresowych raportów i analiz, 
  • koordynowanie zgłoszeń back office dotyczących zapytań pracowników o podróże i wydatki służbowe w tym karty kredytowe,
  • wsparcie działu finansowego w procesie zamknięcia miesiąca,
  • kontakt z klientem wewnętrznym (głównie w języku francuskim oraz angielskim),
  • analiza i usprawnianie procesów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i księgowość),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku bedzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1+/B2,
  • znajomość języka francuskiego na poziomie min C1,
  • znajomość Excel, PowerPoint, Word,
  • znajomość systemów księgowych (ERP),
  • dokładność i dbałość o szczegóły,
  • zdolność do pracy pod presją czasu,
  • dobre zdolności interpersonalne,
  • zdolność do priorytetowego traktowania i koordynowania zadań w sposób zapewniający dotrzymanie wszystkich terminów.
Oferta obejmuje:
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kursów językowych, kartę multisport,
  • kursy oraz studia doszkalające,
  • biuro zlokalizowane w szybko rozwijającej się dzielnicy biurowej z łatwym dostępem do transportu publicznego.