Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi doradcze na rynku nieruchomości, w związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko Księgowego ds. rozliczania podróży i wydatków służbowych z językiem francuskim.
Opis stanowiska:
- przegląd otrzymanych zwrotów kosztów podróży i wydatków służbowych,
- skanowanie oraz weryfikacja faktur pod względem poprawności w odniesieniu do krajowych przepisów podatkowych, prawnych oraz zasad wewnątrz organizacji,
- sprawdzanie i poprawianie zgłoszeń, które nie są publikowane automatycznie,
- rozliczanie wydatków pracowniczych w systemie oraz kontakt z pracownikiem,
- dekretowanie i księgowanie rozliczeń wydatków służbowych oraz wyciągów korporacyjnych kart kredytowych,
- przygotowywanie okresowych raportów i analiz,
- koordynowanie zgłoszeń back office dotyczących zapytań pracowników o podróże i wydatki służbowe w tym karty kredytowe,
- wsparcie działu finansowego w procesie zamknięcia miesiąca,
- kontakt z klientem wewnętrznym (głównie w języku francuskim oraz angielskim),
- analiza i usprawnianie procesów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i księgowość),
- doświadczenie na podobnym stanowisku bedzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1+/B2,
- znajomość języka francuskiego na poziomie min C1,
- znajomość Excel, PowerPoint, Word,
- znajomość systemów księgowych (ERP),
- dokładność i dbałość o szczegóły,
- zdolność do pracy pod presją czasu,
- dobre zdolności interpersonalne,
- zdolność do priorytetowego traktowania i koordynowania zadań w sposób zapewniający dotrzymanie wszystkich terminów.
Oferta obejmuje:
- możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę pracy,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do kursów językowych, kartę multisport,
- kursy oraz studia doszkalające,
- biuro zlokalizowane w szybko rozwijającej się dzielnicy biurowej z łatwym dostępem do transportu publicznego.