Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy produkcyjnej o rozpoznawalnej marce działającej globalnie na rzecz innowacji w obszarze inżynierii produkcji, poszukujemy osób, które dołączą do jego wrocławskiego zespołu IT. Jeśli znasz dobrze rozwiązania Salesforce (dedykowane sprzedaży i dystrybucji) oraz biegle posługujesz się językiem angielskim, to stanowisko może Cię zainteresować oraz zaoferować dalszy rozwój w międzynarodowym środowisku.
Opis stanowiska:
- przeprowadzenie analizy konfiguracji platformy Salesforce oraz innych zintegrowanych systemów; w razie potrzeby wspieranie innych członków zespołu w zakresie projektowania konfiguracji i analizy,
- dostarczenie wiedzy funkcjonalnej na temat aplikacji wspieranych przez zespół IT oraz związanych z nim procesów biznesowych,
- umiejętność zaspokojenia złożonych wymagań biznesowych poprzez stworzenie odpowiednio skonfigurowanych rozwiązań w systemie Salesforce CRM / HR,
- tworzenie oraz testowanie podstawowych konfiguracji systemu w cyklu tygodniowym,
- współpraca z liderami biznesowymi oraz IT w celu zdefiniowania wymagań użytkowników i stworzenia specyfikacji funkcjonalnych,
- odpowiedzialność za rozwiązywanie incydentów end to end; śledzenie i monitorowanie incydentów w całym cyklu ich życia,
- globalna administracja platformy Salesforce,
- bliska współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia wsparcia funkcjonalnego i technicznego dla bardziej zaawansowanych zapytań związanych z Salesforce (break/fix, itp.) – zapytania są zarządzane w modelu „Follow the Sun”,
- ułatwianie interakcji i eskalacji z odpowiednimi zespołami wewnętrznymi,
- spełnienie SLA na oczekiwanym poziomie lub powyżej oczekiwań,
- aktualizacja procedur, instrukcji obsługi oraz wszelkiej innej dokumentacji, na którą mają wpływ zmiany w systemie Salesforce,
- jeśli pojawi się taka potrzeba – gotowość do podróży służbowych na skalę międzynarodową oraz do dyżurów on-call w weekendy.
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy z rozwiązaniami Salesforce od strony administracyjnej (IT),
- biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną pracę w międzynarodowym środowisku – minimum na poziomie B2,
- wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu koleżeńskich relacji ze współpracownikami,
- dokładność, nastawienie na poszukiwanie najlepszych rozwiązań pojawiających się problemów oraz duża samodzielność w działaniu i wielozadaniowość,
- mile widziane: wcześniejsze doświadczenie w międzynarodowym środowisku, metodyką Agile i JIRA, certyfikacja Salesforce,
- mile widziane wyższe wykształcenie.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji,
- pracę w ciekawym, pełnym szacunku i przyjaznym środowisku z polityką otwartych drzwi,
- kulturę organizacyjną skoncentrowaną na współpracy i rozwiązywaniu problemów,
- pakiet szkoleń oraz pełne wsparcie w procesie wdrożenia,
- bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, program emerytalny.