Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg,
- organizacja pracy w zespole, przydzielanie zadań podległym pracownikom oraz weryfikacji poprawności ich wykonywania,
- komunikacja z urzędami,
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, również międzynarodowymi,
- współpraca z innymi działami firmy,
- autoryzacja płatności w imieniu Klientów,
- wdrażanie nowych pracowników do pracy,
- przeprowadzanie okresowej oceny podległych pracowników.
Wymagania:
- 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświdczenie w obsłudze spółek z branży nieruchomościowej,
- doskonała znajomość polskich zasad rachunkowości,
- dobra znajomość przepisów podatkowych i regulacji,
- bardzo dobra znajomość MS Excel i analityczne myślenie,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- preferowane wykształcenie wyższe: rachunkowość, finanse lub pokrewne,
- elastyczność i dynamizm w działaniu,
- skrupulatność w wykonywanych obowiązkach.
Oferta obejmuje:
- pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- elastyczne godziny pracy,
- ciekawy, rozwojowy zakres obowiązków,
- atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie na życie, bezpłatne zajęcia z jęz. angielskiego lub niemieckiego, dofinasowanie kursów podnoszących kwalifikacje).