Jako starszy inżynier wsparcia technicznego ds. Zarządzania treścią w przedsiębiorstwie będziesz odgrywał ważną rolę wspierającą w utrzymywaniu i rozwijaniu wiedzy informatycznej w firmie Klienta.
Opis stanowiska:
- rozwiązywanie przypisanych incydentów w ramach wsparcia II linii (SLA),
- instalowanie poprawek oprogramowania i aktualizacji,
- zadania związane z obsługą aplikacji, takie jak monitorowanie, wsparcie, zarządzanie zmianami i konfiguracją, utrzymanie interfejsu systemu,
- konfiguracja systemu ECM,
- wspieranie użytkowników w obsłudze systemu oraz zarządzanie dostępami użytkowników i uprawnieniami,
- monitorowanie systemu w celu zapewnienia funkcjonalności, stabilności i wydajności,
- aktywne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w celu zapobiegania występowaniu usterek,
- tworzenie dokumentacji,
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- zadania związane z obsługą aplikacji, takie jak monitorowanie, wsparcie, zarządzanie zmianami i konfiguracją, utrzymanie interfejsu.
Wymagania:
- zaawansowana znajomość aplikacji OpenText,
- podstawy administracji Windows Server,
- podstawowa wiedza na temat Oracle 12c i SQL,
- konfiguracja i konserwacja serwera WWW (np. Apache, IIS),
- ogólna wiedza o sieci,
- HMTL, CSS, programowanie w javascript,
- Umiejętności rozwiązywania problemów i nastawienie na rozwiązania,
- Biegła znajomość języka angielskiego – min B2.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- pracowniczy fundusz socjalny,
- darmowy parking (a dla osób dojeżdżających rowerem stojaki, prysznice i szafki),
- możliwość rozwoju pasji i talentów w ramach sekcji sportowych (co tygodniowe zajęcia, m.in. tenis, squash i siatkówka) – firma chętnie angażuje się w eventy, takie jak: maratony, wyścigi rowerowe, zawody na wrotkach,
- świeże owoce i warzywa w biurze,
- zniżki na lunch (rabaty do 50%),
- nagrody pieniężne za osiągnięcia i zaangażowanie w projekty dodatkowe,
- możliwość udziału w projektach pracowniczych z 5 obszarów i realny wpływ na kształt kultury organizacyjnej,
- szeroką ofertę szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- system kafeteryjny (możliwość wykorzystania punktów na kartę MultiSport, vouchery z obszaru kultury, podróży i zajęć sportowych, a także kupony na zakupy w sklepach takich jak: Empik, Decathlon, Smyk, E-obuwie, Douglas, Kruk),
- możliwość udziału w kursach językowych, do wyboru: angielski biznesowy, francuski, niemiecki, włoski, portugalski, hiszpański, holenderski, polski jako język obcy,
- zniżki na zakupy w sklepie firmowym (do 50%),
- możliwość wypożyczania produktów firmy.