Dla naszego Klienta - międzynarodowej instytucji finansowej, poszukujemy Kandydatów na stanowiskoc
Opis stanowiska:
- wsparcie strategicznych decyzji poprzez zapewnienie bieżącej informacji zarządczej/ analiz HR, monitorowanie kluczowych wskaźników HR oraz na ich podstawie rekomendowanie niezbędnych działań,
- uczestnictwo w projektach związanych z rozwojem i optymalizacją polityki wynagrodzeń, systemów motywacyjnych i prowizyjnych,
- współtworzenie budżetu wynagrodzeń i HR oraz kontrolowanie jego realizacji, rekomendowanie i planowanie działań w sytuacjach, które tego wymagają,
- monitoring rynku oraz zapewnienie aktualnych danych benchmarkingowych umożliwiających podejmowanie odpowiednich działań i decyzji,
- koordynowanie procesu przyznawania premii i prowizji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym lub pokrewnym,
- minimum dwuletnie doświadczenie na analogicznym bądź związanym z zarządzaniem budżetem stanowisku w obszarze finansów, controllingu lub kadr,
- znajomość zasad tworzenia, kontrolowania budżetów,
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office (w szczególności środowiska Excel),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków z danych i przygotowywania na ich podstawie odpowiednich rekomendacji,
- otwartość na zmiany, a także dobrej organizacji pracy i partnerskiej komunikacji z klientami wewnętrznymi.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
- wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji,
- przyjazną atmosferę pracy,
- opiekę medyczną, pakiet sportowo – rekreacyjny.