Nasz zespół zajmuje się komunikacją do klientów indywidualnych oraz działaniami związanymi z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Każdego dnia głowimy się, co zrobić, aby słowo „kredyt” przynosiło na myśl same miłe skojarzenia, a karta czy konto w mBanku były tak pożądane jak ciepła kawusia w mroźny dzień.
Jeśli chcesz pogłowić się nad tym z nami, a dodatkowo udowodnić światu, że bank też może zebrać pod swoim wpisem na Instagramie tyle serduszek co puchaty kotek, dołącz do nas!
(ok, żartujemy… przecież wiemy, że tylko słodki piesek wygrywa z puchatym kotkiem! ;)
Jeśli chcesz, podjąć nasz #SocialMediaChallenge i sprawić żeby:
- pod wpisami mBanku na Facebooku, Instagramie i Twitterze było mnóstwo lajków i pluszowych komentarzy
- nasza społeczność rosła
- komunikacja wpisywała się w trendy
- treści były atrakcyjne i angażujące – bo masz na nie niebanalny pomysł!
Dodatkowo:
- umiesz czytać statystyki i wiesz, czym są zasięgi
- robisz relacje na instastories jak prawdziwy #SocialMediaNinja
- Twoje palce ślizgają się po klawiaturze lekko, z polotem i finezją, tworząc zgrabne zdania
- znasz przykłady świetnych RTM’ów i wiesz, że dobry giph jest… dobry na wszystko!
A na deser:
- chcesz pracować przy projektach związanych z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
To szukamy właśnie Ciebie!
A teraz na poważnie, oczekujemy:
- doświadczenia na stanowisku związanym z social mediami
- przykładów dokonań w socialach
- wykształcenia minimum w trakcie studiów, ale z dyspozycyjnością do pracy na pełen etat
- umiejętności samodzielnego generowania płatnych kampanii w social mediach będzie Twoim dodatkowym atutem
Nie czekaj - aplikuj!