Analityk ds. Zarządzania Wynikiem
Lokalizacja: Warszawa, mazowieckie
Będziesz bezpośrednio współpracować z Departamentem Obsługi Klienta (Customer Service Center) w zakresie:
- analizy danych i poszukiwania przyczyn źródłowych bieżącej sytuacji wynikowej
- opracowywania prognoz ruchu telefonicznego i zasobów adekwatnych do jego obsługi
- identyfikowania obszarów poprawy efektywności w różnych kanałach sprzedaży i obsługi klienta
- przygotowywania rekomendacji zmian w oparciu o analizę wskaźników biznesowych
- przygotowania budżetów oraz planów sprzedażowych i obsługowych
- analizowania i wyjaśniania odchyleń od budżetów
- monitorowania wyników realizowanych działań
- budowania narzędzi analitycznych oraz raportów
- identyfikacji szans i zagrożeń oraz optymalizacji kosztowych
Wystarczy, że:
- dobrze znasz specyfikę pracy w Customer Service Center
- masz minimum dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku analitycznym
- masz wykształcenie wyższe: finanse, matematyka, informatyka, ekonomia, ekonometria
- swobodnie formułujesz wnioski oraz przedstawiasz rekomendacje na bazie przygotowanych analiz
- bardzo dobrze znasz program Excel
- masz doświadczenie w pracy na oprogramowaniu Business Intelligence
- znasz język zapytań SQL
- swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim (współpraca z innymi rynkami w organizacji)
Masz w sobie to coś?
Dołącz do najlepszych. Możesz liczyć na:
Umowę o pracę
oraz atrakcyjny system
premiowy
Pakiet profesjonalnych
szkoleń wdrożeniowych
i rozwojowych
Pakiet opieki
medycznej
Elastyczne godziny
pracy
Dzień wolny
na wolontariat
Platformę kafeteryjną
oraz platformę
społecznościowo -
grywalizacyjną
Ścieżki kariery wspierające
rozwój w organizacji
Owoce w biurze
Karnet sportowy
i ubezpieczenie na życie
na preferencyjnych
warunkach
Chcesz wkroczyć na prostą drogę do kariery?
My wierzymy w Twój plan. Teraz czas na Ciebie.