Dla naszego Klienta. Dużej firmy handlowej będącej jednym z liderów rynkowych prowadzącej działalność w ramach własnej sieci handlowej oraz w internecie poszukujemy osoby na stanowisko Head of Digital. Głównym zadaniem dla tej osoby będzie stworzenie procesów cyfrowych opartych o dostępne dane i zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content).
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content),
- współpraca z zespołem CRM / e-commerce dla najlepszego wykorzystania wszystkich digital assets, zbudowania strategii online,
- stworzenie CDP (1st party data) oraz DMP na kolejnym etapie (z 3rd party data),
- planowanie i wdrażanie kampanii online dla marek własnych i dla wybranych akcji z dostawcami – media plany i content,
- zarządzanie social media, strona www, Google My Business,
- współpraca z zespołem insight i advanced analytics nad budowaniem tribes w oparciu o BIG DATA.
Wymagania:
- wiedza i dosiadczenie w najnowszych trendach i narzędziach w kanale digital (min 7 lat),
- pasja związana z data driven digital marketingiem,
- doświadczenie w działaniach typu precision marketing i praca na grupach docelowych,
- poparte sukcesami doświadczenie w budowaniu skutecznych ścieżek zakupowych (również w ecommerce),
- znajomość zagadnień i narzędzi CDP lub DMP,
- biegłość w budowaniu marki przez dobry content i właściwe wezwanie do działania,
- znajomość sprawdzonych działań social media i influencers market,
- doświadczenie w pracy z performance marketing,
- znajomość narzędzi CRM i e-commerce oraz doświadczenie w integracji digital touchpoints,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem w sposób elastyczny i dynamiczny,
- mobilność i możliwość pracy poza Warszawą minimum 2 dni w tygodniu (lub relokacja do Poznania).
Oferta obejmuje:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej,
- niezbędne narzędzia pracy,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- premię za uzyskane wyniki oraz atrakcyjne wynagrodzenie.