Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-11-25
Head of Digital
Nr ref. 191529/6332
Warszawa, mazowieckie
IT
Data aktualizacji: 2020-11-25
Goldman Recruitment
Head of Digital
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta. Dużej firmy handlowej będącej jednym z liderów rynkowych prowadzącej działalność w ramach własnej sieci handlowej oraz w internecie poszukujemy osoby na stanowisko Head of Digital. Głównym zadaniem dla tej osoby będzie stworzenie procesów cyfrowych opartych o dostępne dane i zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content).


Head of Digital
Head of Digital
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 191529/6332

Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content),
  • współpraca z zespołem CRM / e-commerce dla najlepszego wykorzystania wszystkich digital assets, zbudowania strategii online,
  • stworzenie CDP (1st party data) oraz DMP na kolejnym etapie (z 3rd party data),
  • planowanie i wdrażanie kampanii online dla marek własnych  i dla wybranych akcji z dostawcami – media plany i content,
  • zarządzanie social media, strona www, Google My Business,
  • współpraca z zespołem insight i advanced analytics nad budowaniem tribes w oparciu o BIG DATA.
Wymagania:
  • wiedza i dosiadczenie w najnowszych trendach i narzędziach w kanale digital (min 7 lat),
  • pasja związana z data driven digital marketingiem,
  • doświadczenie w działaniach typu precision marketing i praca na grupach docelowych,
  • poparte sukcesami doświadczenie w budowaniu skutecznych ścieżek zakupowych (również w ecommerce),
  • znajomość zagadnień i narzędzi CDP lub DMP,
  • biegłość w budowaniu marki przez dobry content i właściwe wezwanie do działania,
  • znajomość sprawdzonych działań social media i influencers market,
  • doświadczenie w pracy z performance marketing,
  • znajomość narzędzi CRM i e-commerce oraz doświadczenie w integracji  digital touchpoints,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w sposób elastyczny i dynamiczny,
  • mobilność i możliwość pracy poza Warszawą minimum 2 dni w tygodniu (lub relokacja do Poznania).
Oferta obejmuje:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej, 
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • premię za uzyskane wyniki oraz atrakcyjne wynagrodzenie.