Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalisty ds. Kontroli Wewnętrznej

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Duża firma

Specjalizacje oferty
Specjalisty ds. Kontroli Wewnętrznej
Specjalisty ds. Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące utrzymywanie oraz rozwój Matrycy Funkcji Kontroli, rejestru nieprawidłowości oraz rejestru środków naprawczych/dyscyplinujących
  • Pozyskiwanie od jednostek organizacyjnych niezbędnych informacji koniecznych do utrzymania Matrycy i rejestrów
  • Przeprowadzanie monitorowań skuteczności mechanizmów kontrolnych z obszaru Compliance
  • Koordynacja procesu raportowania wyników monitorowań mechanizmów kontrolnych
  • Merytoryczne wsparcie jednostek organizacyjnych Banku podczas projektowania/wdrażania/modyfikowania mechanizmów kontrolnych oraz zasad ich monitorowania
  • Przegląd i aktualizacja systemów kontroli wewnętrznej jednostek Banku,
  • Rozwój narzędzi wspomagających utrzymanie Matrycy Funkcji Kontroli i raportowanie wyników monitorowań
  • Opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym systemu kontroli wewnętrznej
  • Szerzenie kultury kontroli wewnętrznej w organizacji oraz podnoszenie świadomości znaczenia i roli kontroli wewnętrznej dla rozwoju Banku
  • Bieżące/okresowe raportowanie z zakresu kontroli wewnętrznej

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w bankowości w obszarze kontroli wewnętrznej i/lub audytu
  • Dobra znajomość przepisów prawa sektora bankowego, w szczególności w zakresie kontroli wewnętrznej i audytu
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność zastosowania analitycznego i procesowego podejścia w praktyce
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w obszarze zapewnienia zgodności
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę
  • Możliwość współpracy z wieloma jednostkami organizacyjnymi
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
  • Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.