Temat tygodnia
Wywiad z Wojciechem Ruśkiewiczem, Managerem w dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-04-13
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Kontroling
Data aktualizacji: 2021-04-13 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Specjalisty ds. Kontroli Wewnętrznej
Specjalisty ds. Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
Nr. Ref.:

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące utrzymywanie oraz rozwój Matrycy Funkcji Kontroli, rejestru nieprawidłowości oraz rejestru środków naprawczych/dyscyplinujących
  • Pozyskiwanie od jednostek organizacyjnych niezbędnych informacji koniecznych do utrzymania Matrycy i rejestrów
  • Przeprowadzanie monitorowań skuteczności mechanizmów kontrolnych z obszaru Compliance
  • Koordynacja procesu raportowania wyników monitorowań mechanizmów kontrolnych
  • Merytoryczne wsparcie jednostek organizacyjnych Banku podczas projektowania/wdrażania/modyfikowania mechanizmów kontrolnych oraz zasad ich monitorowania
  • Przegląd i aktualizacja systemów kontroli wewnętrznej jednostek Banku,
  • Rozwój narzędzi wspomagających utrzymanie Matrycy Funkcji Kontroli i raportowanie wyników monitorowań
  • Opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie dotyczącym systemu kontroli wewnętrznej
  • Szerzenie kultury kontroli wewnętrznej w organizacji oraz podnoszenie świadomości znaczenia i roli kontroli wewnętrznej dla rozwoju Banku
  • Bieżące/okresowe raportowanie z zakresu kontroli wewnętrznej

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w bankowości w obszarze kontroli wewnętrznej i/lub audytu
  • Dobra znajomość przepisów prawa sektora bankowego, w szczególności w zakresie kontroli wewnętrznej i audytu
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i proponowania rozwiązań
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność zastosowania analitycznego i procesowego podejścia w praktyce
  • Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki finansowe

To oferujemy

  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w obszarze zapewnienia zgodności
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę
  • Możliwość współpracy z wieloma jednostkami organizacyjnymi
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami
  • Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
Aplikuj w ciągu 14 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.