Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Dyrektor Finansowy

Dyrektor

Duża firma

Umowa o pracę

Dyrektor Finansowy

TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych poszukuje osoby, która obejmie rolę kluczowego uczestnika ścisłej kadry zarządzającej firmy.

Dyrektor Finansowy będzie raportował bezpośrednio do Zarządu Towarzystwa i powinien stać się jego solidnym partnerem we wszystkich sprawach dotyczących finansów zakładu.

Twój zakres obowiązków

Do najważniejszych zadań wybranego kandydata będzie należeć:

  • Współudział w kreowaniu strategii rozwoju Towarzystwa – kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych (w tym całość raportowania regulacyjnego, w tym sprawozdawczość zgodnie z reżymem Solvency II),
  • Zapewnienie właściwego przebiegu badania rocznych sprawozdań finansowych Towarzystwa (ustawowych audytów zewnętrznych),
  • Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów 3-letnich oraz kontrolowanie ich realizacji (w tym zapewnienie dyscypliny wydatkowej i optymalizowanie struktury kosztów),
  • Odpowiedzialność za System Informacji Zarządczej (sporządzanie analiz i raportów wewnętrznych),
  • Zarządzanie portfelem inwestycyjnym – odpowiedzialność za działalność lokacyjną zakładu,
  • Zapewnienie płynności finansowej, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych – aktywny udział w procesie zarządzania ryzykiem w Towarzystwie,
  • Optymalizacja polityki podatkowej (w tym dokumentacja cen transferowych) i procesu rozliczania rozrachunków z jednostkami powiązanymi,
  • Utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, organem nadzoru finansowego, audytorem,
  • Kierowanie pracą zespołów Księgowości, Kontrolingu finansowego i operacyjnego.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w instytucjach finansowych, preferowana branża ubezpieczeniowa (warunek konieczny)
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu średniej wielkości (10-15 osób) zespołem w obszarze finansowo-księgowym,
  • Gruntowna wiedza dot. zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej, przepisów podatkowych,
  • Silne zdolności analityczne, dobra organizacja pracy własnej i podległych pracowników, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • Komunikatywność niezbędna do budowania relacji i efektywnej współpracy z osobami działającymi na wszystkich szczeblach organizacji (w tym przede wszystkim z członkami organów Towarzystwa – Zarząd, Rada Nadzorcza, Komitet Audytu),
  • Zdobycie polskich lub międzynarodowych kwalifikacji zawodowych z dziedziny finansów, takich jak ACCA, CIMA lub biegły rewident (będzie dodatkowym atutem).

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • realny wpływ na politykę finansową i rozwój firmy,
  • pracę na stanowisku mającym strategiczne znaczenie dla rozwoju firmy,
  • dostęp do benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki pracownicze na ubezpieczenia),
  • udział w szkoleniach i możliwość rozwoju zawodowego,
  • współuczestnictwo we wprowadzaniu nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności i konkurencyjności firmy,
  • pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego.

TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

Przejdź do profilu pracodawcy