Temat tygodnia
Zobaczcie, jakie metody stosują pracodawcy, żeby wyłowić największe talenty.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Data aktualizacji: 2021-05-11
Warszawa, mazowieckie
Księgowość, Ubezpieczenia
Data aktualizacji: 2021-05-11
TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Dyrektor Finansowy

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Dyrektor Finansowy

TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych poszukuje osoby, która obejmie rolę kluczowego uczestnika ścisłej kadry zarządzającej firmy.

Dyrektor Finansowy będzie raportował bezpośrednio do Zarządu Towarzystwa i powinien stać się jego solidnym partnerem we wszystkich sprawach dotyczących finansów zakładu.

Twój zakres obowiązków

Do najważniejszych zadań wybranego kandydata będzie należeć:

  • Współudział w kreowaniu strategii rozwoju Towarzystwa – kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy,
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych (w tym całość raportowania regulacyjnego, w tym sprawozdawczość zgodnie z reżymem Solvency II),
  • Zapewnienie właściwego przebiegu badania rocznych sprawozdań finansowych Towarzystwa (ustawowych audytów zewnętrznych),
  • Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów 3-letnich oraz kontrolowanie ich realizacji (w tym zapewnienie dyscypliny wydatkowej i optymalizowanie struktury kosztów),
  • Odpowiedzialność za System Informacji Zarządczej (sporządzanie analiz i raportów wewnętrznych),
  • Zarządzanie portfelem inwestycyjnym – odpowiedzialność za działalność lokacyjną zakładu,
  • Zapewnienie płynności finansowej, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych – aktywny udział w procesie zarządzania ryzykiem w Towarzystwie,
  • Optymalizacja polityki podatkowej (w tym dokumentacja cen transferowych) i procesu rozliczania rozrachunków z jednostkami powiązanymi,
  • Utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, organem nadzoru finansowego, audytorem,
  • Kierowanie pracą zespołów Księgowości, Kontrolingu finansowego i operacyjnego.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w instytucjach finansowych, preferowana branża ubezpieczeniowa (warunek konieczny)
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu średniej wielkości (10-15 osób) zespołem w obszarze finansowo-księgowym,
  • Gruntowna wiedza dot. zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej, przepisów podatkowych,
  • Silne zdolności analityczne, dobra organizacja pracy własnej i podległych pracowników, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • Komunikatywność niezbędna do budowania relacji i efektywnej współpracy z osobami działającymi na wszystkich szczeblach organizacji (w tym przede wszystkim z członkami organów Towarzystwa – Zarząd, Rada Nadzorcza, Komitet Audytu),
  • Zdobycie polskich lub międzynarodowych kwalifikacji zawodowych z dziedziny finansów, takich jak ACCA, CIMA lub biegły rewident (będzie dodatkowym atutem).

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • realny wpływ na politykę finansową i rozwój firmy,
  • pracę na stanowisku mającym strategiczne znaczenie dla rozwoju firmy,
  • dostęp do benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki pracownicze na ubezpieczenia),
  • udział w szkoleniach i możliwość rozwoju zawodowego,
  • współuczestnictwo we wprowadzaniu nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności i konkurencyjności firmy,
  • pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Dyrektor

Inne oferty pracy

Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Dyrektor
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Poziom stanowiska
Dyrektor

Inne oferty pracy