Temat tygodnia
Zobaczcie, jakie metody stosują pracodawcy, żeby wyłowić największe talenty.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2021-04-30
Łódź, łódzkie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2021-04-30 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Kartę
sportową
Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Specjalista ds. zarządzania procesami i danymi klienta
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/048/04221

Co robimy w WPD (Wydział Rozwoju Procesów Obsługi i Danych Klienta)?

Zarządzamy usługami i procesami posprzedażowymi w obszarze bankowości detalicznej na rynku polskim. Kształtujemy ich strategię, monitorujemy ich wykonanie oraz wyznaczamy kierunki rozwoju. Rozwijamy narzędzia wspierające obsługę zarządzanych przez nas procesów, rozpowszechniając model samoobsługi klientów w kanałach zdalnych. Uczestniczymy w wyznaczaniu i wdrażaniu standardów identyfikacji oraz weryfikacji tożsamości klientów detalicznych na rynku polskim. Dbamy o pełny i aktualny zakres wiedzy o danych osobowych klientów. Zarządzamy realizacją uprawnień podmiotów danych obszaru detalicznego oraz zgodami formalnymi klientów detalicznych na rynku polskim. Ustalamy zasady profilowana danych klientów oraz monitorujemy ich realizację przez jednostki profilujące.

 

Jeśli chcesz rozwijać się oraz:

  • zarządzać procesami związanymi z szeroko rozumianymi danymi osobowymi (np. procesy KYC (Know Your Customer), zmiana danych, zgody formalne, identyfikacja klienta, uprawnienia RODO, profilowanie, weryfikacja i jakość danych, realizacja programu PPP ( przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
    w mBanku)
  • nadzorować merytorycznie wybrane procesy posprzedażowe oraz procesy polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy (m.in. ustalać zasady obsługi, monitorować jakość obsługi za pośrednictwem kluczowych wskaźników efektywności )
  • współpracować m.in. z departamentami Compliance, Przeciwdziałania Przestępczości Finansowej, Prawnym oraz z Inspektorem Danych Osobowych w zakresie dostosowania  procesów do regulacji takich jak AML, RODO
  • dostosowywać zarządzane procesy do zmieniającej się oferty
  • optymalizować nadzorowane procesy z wykorzystaniem nowych technologii
  • kreować rozwiązania w nadzorowanym obszarze dla toczących się projektów strategicznych w mBanku
  • współpracować z różnymi jednostkami organizacyjnymi, w szczególności z liniami biznesowymi oraz jednostkami IT

Masz to coś?

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, bankowość, ekonomia)
  • wiedzę z obszaru RODO, ochrony danych i/lub przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu (ustawa AML) i KYC
  • posiadasz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w bankowości oparte na czynnym udziale w projektach biznesowych wymagających kooperacji z różnymi jednostkami
  • sprawne poruszanie się w środowisku MS Office (Excel, Power Point, Visio)
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
  • jesteś kreatywny, rzetelny, wnikliwy, samodzielny, decyzyjny i komunikatywny
  • znasz produkty i usługi oferowanych przez mBank

 

Od nas dostaniesz:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w metodologii SCRUM
  • udział w ciekawych projektach oraz kreowaniu nowatorskich rozwiązań na rynku bankowym