Nasi doradcy z działu Consultingu - Business Transformation EY od wielu lat pomagają krajowym oraz międzynarodowym firmom i instytucjom związanym z różnymi sektorami gospodarki (w tym przede wszystkim energetycznym, paliwowym i zbrojeniowym) w adresowaniu kluczowych wyzwań o charakterze zarówno strategicznym, jak i operacyjnym. Eksperci EY na bieżąco śledzą trendy makroekonomiczne i wydarzenia w kluczowych sektorach gospodarki, a wielu z nich prowadzi aktywną działalność również na rynkach Europy Środkowo – Wschodniej i Południowej.
Możliwości, które na Ciebie czekają:
Dołączając do Zespołu zyskasz szansę na uczestnictwo w niecodziennych projektach o bardzo zróżnicowanym charakterze (m.in. projekty strategiczne / analizy rynkowe, analizy business case i modelowanie finansowe, pricing, projekty restrukturyzacyjne / reorganizacyjne, wsparcie przy realizacji dużych projektów infrastrukturalnych, wsparcie PMO). Przykłady projektów realizowanych przez Zespół to między innymi:
- opracowanie strategii i planu restrukturyzacji dla podmiotu z branży zbrojeniowej,
- studium wykonalności transgranicznego gazociągu przesyłowego w Europie Południowej,
- strategia wzrostu cen dla lidera sektora chemicznego w Europie Środkowej,
- doradztwo transakcyjne w procesie sprzedaży wiodącego podmiotu polskiego rynku gazu,
- identyfikacja i analiza opcji strategicznych dla aktywów wydobywczych GK ORLEN w Kanadzie w Ameryce Północnej,
- wdrożenie systemu zarządzania cenami i promocjami dla lidera sektora FMCG w Europie Środkowej,
- komercyjne due diligence izraelskiego rynku energetycznego i doradztwo transakcyjne.
Twoje główne zadania:
- Udział w projektach doradczych i wdrożeniowych jako pełnoprawny członek zespołu EY,
- Poszukiwanie i gromadzenie wiedzy / dokumentacji / informacji niezbędnych do realizacji projektu,
- Analiza zebranych danych i proponowanie możliwych rozwiązań,
- Wsparcie konsultantów lub samodzielne przygotowanie (w zależności od rodzaju projektu) elementów lub pełnych dokumentów: opinii, raportów, rekomendacji, opisów etc.,
- Przygotowanie prostych arkuszy kalkulacyjnych / modeli finansowych,
- Udział w spotkaniach wewnętrznych oraz zewnętrznych (z klientem).
Umiejętności, które wykorzystasz:
- Podstawowa wiedza z zakresu finansów przedsiębiorstw i analizy finansowej oraz zagadnień biznesowych.
- Umiejętność strukturyzowania i rozwiązywania złożonych problemów / zadań
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point).