Nr ref.: KwF/DBE/ON
Twój zakres obowiązków
-
Optymalizacja istniejących rozwiązań onboardingowych w oparciu o realne dane i feedback użytkowników
-
Wizualizacja procesów i ścieżek użytkowników
-
Projektowanie rozwiązań zwiększających digitalizację i aktywność użytkowników w kanałach zdalnych w oparciu o dane, stworzone ścieżki i badania potrzeb Klientów
-
Mapowanie potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów/relacji
-
Analiza procesów na podstawie danych ilościowych i jakościowych
-
Monitorowanie rezultatów projektowanych rozwiązań i ich optymalizacja
-
Śledzenie feedbacku użytkowników związanego z doświadczeniem onboardingowym
-
Śledzenie trendów rynkowych w obszarze onboardingu
Nasze wymagania
-
Minimum 2-letnie doświadczenie przy zadaniach związanych z mapowaniem doświadczenia Klienta w procesach digitalowych lub doświadczenie w budowaniu omnikanałowych procesów onboardingowych
-
Znajomość metodologii projektowania zorientowanej na użytkownika - umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu, a etapem procesu, na którym się znajduje
-
Doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych dla aplikacji mobilnych i serwisów www
-
Umiejętność wykorzystania w procesie projektowania danych jakościowych i ilościowych
-
Umiejętność tworzenia ścieżek Klienta i możliwych scenariuszy użycia
-
Wiedza jak odkrywać rzeczywiste potrzeby i cele użytkownika, na podstawie których tworzone są dobre projekty interaktywne
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
-
Umiejętność wyznaczania KPI dla budowanych rozwiązań i konsekwencja w dążeniu do ich osiągnięcia
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Znajomość usług i produktów bankowych będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Udział w rozwojowych projektach i tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
- Możliwość tworzenia prototypów innowacyjnych usług i ich systematycznego wdrażania produkcyjnie dla Klientów
- Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- punkt obsługi lekarskiej w centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!