Dla jednego z naszych Klientów, znanej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko
Opis stanowiska:
- koordynacja działań w obszarze planowania zakupu towarów handlowych,
- optymalizacja procesów planowania zakupów,
- nadzór nad przygotowywaniem zamówień,
- planowanie strategii zaopatrzenia oraz poziomu zapasów,
- tworzenie standardów planowania zakupów, nadzór nad jakością danych,
- współpraca z Działami Handlowymi w zakresie planowania zakupów,
- analiza danych sprzedażowych oraz wpływających zamówień,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu optymalizacji dostaw oraz obiegiem dokumentów związanych z procesami logistycznymi,
- aktywny udział we wdrożeniu ERP w zakresie planowania zakupów towarów handlowych,
- realizacja ustalonego planu budżetowego, kontrola kosztów,
- optymalizacja zasobów i narzędzi w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników kosztowych.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w spółce produkcyjnej / grupie kapitałowej w zakresie planowania zakupów towarów handlowych,
- wykształcenie wyższe kierunkowe – Logistyka / Zarządzanie / Ekonomia,
- znajomość procesów produkcyjnych,
- doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w obsłudze systemu klasy ERP w module planowania (MRP),
- umiejętność analizy danych oraz prognoz rynkowych,
- zdolności analitycznego, koncepcyjnego i perspektywicznego myślenia,
- zdolności interpersonalne – negocjacje, komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i dużej ilości zadań,
- umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,
- orientacja na realizację wyznaczonych celów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- zaawansowana znajomość programu Excel.
Oferta obejmuje:
- umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu,
- wynagrodzenie podstawowe + premia roczna,
- dodatek urlopowy,
- 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę MultiSport.