Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-09-14
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2022-09-14

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami

Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami

miejsce pracy: Warszawa

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Wykształcenie wyższe;
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata;
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych;
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej;
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej;
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych;
  • Znajomość aplikacji bankowych;
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży.

Mile widziana:

  • Znajomość bankowej oferty produktowej;
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń;
  • Znajomość języka angielskiego.

Charakter
Twojej pracy
  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale;
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej;
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży);
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji;
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale;
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy);
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów;
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  ;
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów;
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań;
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale;
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji;
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów;
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego.
Masz jak w Banku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne. 
  • Lokalizacja: Warszawa, ul. Malborska 1/9A.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
FITQBE
Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Wykształcenie wyższe;
  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata;
  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych;
  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej;
  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej;
  • Znajomość przepisów i procedur bankowych;
  • Znajomość aplikacji bankowych;
  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży.

Mile widziana:

  • Znajomość bankowej oferty produktowej;
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń;
  • Znajomość języka angielskiego.

Charakter Twojej pracy

  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale;
  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej;
  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży);
  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji;
  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale;
  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy);
  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów;
  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  ;
  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów;
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań;
  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale;
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji;
  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów;
  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego.

Masz jak w Banku

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne. 
  • Lokalizacja: Warszawa, ul. Malborska 1/9A.

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

  • KAFETERIA MY BENEFIT
    To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
  • KARTA MULTISPORT
    Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
  • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
    Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
  • OPIEKA MEDYCZNA
    Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
    Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • ZNIŻKI W BNP PARIBAS
    Korzystaj, bo jesteś u siebie.
Poziom stanowiska
Kierownik
Poziom stanowiska
Kierownik