


Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- Wykształcenie wyższe;
- Staż pracy w bankowości minimum 2 lata;
- Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych;
- Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej;
- Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej;
- Znajomość przepisów i procedur bankowych;
- Znajomość aplikacji bankowych;
- Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży.
Mile widziana:
- Znajomość bankowej oferty produktowej;
- Umiejętność prowadzenia szkoleń;
- Znajomość języka angielskiego.
Twojej pracy
- Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale;
- Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej;
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży);
- Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji;
- Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale;
- Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy);
- Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów;
- Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach ;
- Aktywne pozyskanie nowych Klientów;
- Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań;
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale;
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji;
- Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów;
- Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
- Lokalizacja: Warszawa, ul. Malborska 1/9A.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- Wykształcenie wyższe;
- Staż pracy w bankowości minimum 2 lata;
- Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych;
- Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej;
- Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej;
- Znajomość przepisów i procedur bankowych;
- Znajomość aplikacji bankowych;
- Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży.
Mile widziana:
- Znajomość bankowej oferty produktowej;
- Umiejętność prowadzenia szkoleń;
- Znajomość języka angielskiego.
Charakter Twojej pracy
- Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale;
- Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej;
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży);
- Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji;
- Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale;
- Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy);
- Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów;
- Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach ;
- Aktywne pozyskanie nowych Klientów;
- Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań;
- Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale;
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji;
- Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów;
- Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego.
Masz jak w Banku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
- Lokalizacja: Warszawa, ul. Malborska 1/9A.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.