
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie bieżącej obsługi zdalnej ( telefonicznej/ wideo) Klientom Banku w zakresie produktów oszczędnościowo- inwestycyjnych;
- Wsparcie techniczne Klientów , pomoc w rozwiazywaniu problemów w zakresie produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych;
- Wsparcie w bieżących zadaniach dla Kierownika Zespołu, wyraźnie przyczyniając się do wzrostu efektywności w Zespole;
- Regularne poszerzanie swoich kompetencji.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze produktów finansowych;
- Doświadczenie w oferowaniu produktów oszczędnościowo- inwestycyjnych w obsłudze telefonicznej;
- Znajomość produktów oszczędnościowych;
- Wykształcenie wyższe;
- Gotowość do obsługi połączeń wideo-rozmów.
Oferujemy:
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.