Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
KPMG
Data aktualizacji: 2023-06-09
Kraków, Polska, małopolskie
Konsulting, Analiza, Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2023-06-09
REKRUTACJA ZDALNA
Business Development Supervisor
Rodzaj umowy

Umowa o prace

Lokalizacja
Kraków, Polska
Model pracy

Hybrydowy/zdalny 

Sprawdź nasze wymagania

  • min. 3 lata doświadczenia w pracy w roli business development w sektorze usług profesjonalnych, najchętniej w organizacji o charakterze macierzowym
  • znajomość metodyk i narzędzi wykorzystywanych w business development – CRM, automatyzacji procesów oceny potencjału klienckiego i ofertowania
  • umiejętności analityczne i prezentacji oraz pisania tekstów sprzedażowych
  • umiejętności prowadzenia i koordynowania cross-enterprise projektami z wieloma interesariuszami
  • doświadczenie w pracy z zespołem – wielozadaniowość, współpraca, elastyczność
  • biegła znajomość j. angielskiego
  • self-starter z motywacją i ambicjami

Odkryj zadania, które czekają na Ciebie

  • udział w realizacji kompleksowych działań business development dla poszczególnych linii serwisowych i sektorów (w tym działania go-to-market)
  • analizy portfela klienckiego (praca z danymi i przekładanie ich na działania business development)
  • prowadzenie pipeline’u sprzedażowego dla poszczególnych zespołów/linii biznesowych
  • opracowywanie z klientem wewnętrznym materiałów sprzedażowych, prezentacji; adaptacja globalnych publikacji do polskiego rynku
  • współpraca projektowa z innymi Zespołami w Dziale Clients & Markets

Zobacz, co mamy dla Ciebie

  • pracę hybrydową (zespół ulokowany jest w Warszawie) lub zdalną – Ty wybierasz z jakiego miejsca! 
  • finansowanie kwalifikacji zawodowych 
  • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • flotę samochodową – Twój komfort jest dla nas ważny!
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
  • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

Nasz proces rekrutacyjny

1. Aplikacja online
2. Rozmowa rekrutacyjna
3. Spotkanie z przedstawicielami biznesu
4. Witamy na pokładzie!

Poznaj lepiej zespół

Dział Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

© 2023 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
CRM
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
CRM