Dla naszego Klienta, firmy z branży FMCG specjalizującej się w produkcji napojów, poszukujemy obecnie Brand Managera.
Brand Manager
Wymagania:
- rozwój marek napojów w Polsce poprzez zróżnicowane działania marketingowe i social media,
- zarządzanie kampaniami w social media m.in. TikTok, Instagram, Facebook, YouTube,
- planowanie i koordynowanie kampanii z udziałem influencerów, obejmujących wprowadzanie produktu na rynek, wydarzenia i akcje promocyjne,
- tworzenie treści - ścisła współpraca z influencerami,
- monitorowanie wskaźników realizacji kampanii, dostosowywanie strategii do aktualnych potrzeb, wnioski i rekomendacje mające na celu optymalizację współpracy,
- wzmacniania obecności marki w społeczności online, we współpracy z innfluencerami,
- współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi specjalizującymi się w kampaniach digitalowych w celu zwiększania zasięgu i wpływu generowanego przez influencerów,
- kierowanie kompletnym procesem projektowania opakowań od koncepcji do finalnej realizacji, włączając nadzór nad harmonogramem, budżetem,
- współpraca z wewnętrznym działem graficznym, w celu zapewnienia zgodności z wytycznymi marki oraz osiągnięcia celów projektowych.
Obowiązki:
- mile widziane doświadczenie w branży FMCG,
- doświadczenie na podobnych stanowisku,
- doświadczenie w obszarze Platform Społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook,
- dobra znajomość Google Analitycs, SEO i SEM,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1,
- wysokie zdolności interpersonalne oraz silna orientacja na cel,
- rozwinięte umiejętności analityczne i projektowe.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B + premie,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- świadczenia pozapłacowe.