Dla naszego Klienta, lidera na rynku technologicznym, szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną obsługę klienta, zarządzanie relacjami z klientami, rozwiązywanie problemów i udzielanie wsparcia. Nasz Klient to firma, która ceni sobie otwartość, zaangażowanie i pozytywną postawę, a kultura organizacyjna to przede wszystkim szacunek, współpraca, dobra atmosfera i partnerstwo.
Customer Service Specialist with French
Wymagania:
- codzienny kontakt telefoniczny/mailowy z klientami w języku francuskim,
- odpowiadanie na pytania klientów dotyczące m.in. statusów zamówień lub czasu dostawy,
- rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,
- ścisła współpraca z działami finansów i logistyki,
- administracja i klasyfikacja zapytań w systemie SAP.
Obowiązki:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego (min. B2),
- pozytywne i energiczne nastawienie do pracy oraz chęć do nauki,
- wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
- znajomość systemu SAP dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
- hybrydowy model pracy (2 dni w tygodniu pracy z domu),
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport),
- szkolenia wewnętrzne.