Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-16
Senior Financial Controller
Nr ref. 127/3/2024/DM/199
Warszawa, mazowieckie
Kontroling, Księgowość, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-04-16
Goldman Recruitment
Senior Financial Controller
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej zlokalizowanej w Warszawie, poszukujemy kandydata na stanowisko Senior Financial Controllera.


Senior Financial Controller

Senior Financial Controller

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 127/3/2024/DM/199

Wymagania
  • wykształcenie wyższe z obszaru finansów, księgowości, ekonomii,
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w audycie z firm tzw. "Wielkiej Czwórki", lub wewnętrznych działach sprawozdawczych,
  • doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych zgodnie z polską ustawą o rachunkowości oraz MSSF,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • sumienność, orientacja na cel i efekty pracy,
  • biegła znajomość języka angielskiego – współpraca na poziomie grupy,
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne i interpersonalne,
  • doświadczenie menadżerskie – będzie dodatkowym atutem.
Obowiązki
  • sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z polską ustawą o rachunkowości oraz MSSF,
  • odpowiedzialność za proces zamknięcia okresów sprawozdawczości,
  • udział w opracowaniu rocznych budżetów Spółki, prognoz okresowych oraz przygotowanie szczegółowych, miesięcznych raportów wykonania P&L, BS, CF, KPIs wraz z analizą odchyleń i komentarzami,
  • projektowanie i rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych spółki oraz optymalizacja procesów, w tym kluczowych wskaźników efektywności (KPI),
  • monitorowanie i raportowanie wykonania finansowego projektów,
  • aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca,
  • współpraca z audytorami – sporządzanie raportów, zestawień oraz przygotowywanie odpowiedzi i wyjaśnień,
  • raportowanie i bieżąca współpraca z CFO.
Oferujemy
  • możliwość rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • bogaty pakiet benefitów,
  • hybrydowy model pracy.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office MS Excel
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office MS Excel