Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-16
Brand Manager
Nr ref. 94/3/2024/DM/161
Skawina, małopolskie
Sprzedaż, Marketing
polski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-04-16
Goldman Recruitment
Brand Manager
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy Brand Managera.


Brand Manager

Brand Manager

Miejsce pracy: Skawina
Nr ref. 94/3/2024/DM/161

Wymagania:
  • doświadczenie na samodzielnym stanowisku brand managera, najlepiej w branży FMCG (promocja, reklama) – najlepiej FMCG food,
  • praktyczna umiejętność tworzenia i realizacji działań marketingowych oraz znajomość narzędzi marketingowych: e-marketingu, ATL, BTL,
  • myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji,
  • mile widziane doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów,
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
  • dobre planowanie i koordynacja, umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
  • kreatywność, ambicja,
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • zadaniowość, samodzielność, proaktywność,
  • gotowość do częstych podróży, prawo jazdy: prawo jazdy kat. B,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (szczególnie Excel oraz Power Point),  
  • biegła znajomość j. angielskiego (warunek konieczny).
Obowiązki:
  • współtworzenie planów i strategii rynkowych dla marki na rynkach eksportowych,
  • planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w obszarze marki,
  • monitorowanie rynków i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu i konsumentów, przygotowywanie analiz i raportów,
  • rozwój i wprowadzanie nowych produktów,
  • zarządzanie komunikacją oraz aktywacją marki (grupa docelowa, cele komunikacji i aktywacji, przekaz, kanały komunikacji, budżetowanie, mix komunikacyjny, ocena efektywności; ATL (TV, radio, prasa, internet, w tym sieci społeczne, reklama zewnętrzna); BTL,
  • działania Public Relations: współpraca z agencjami PR,
  • opracowanie i nadzór nad produkcją materiałów POS,
  • dostosowywanie opakowań do rynków eksportowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi, dostawcami usług i badań marketingowych,
  • współpraca z dystrybutorami /budowanie relacji/ze strukturami marketingowymi i sprzedażowymi,
  • współpraca z działami badań i rozwoju oraz produkcji.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • bogatą ofertę szkoleń (w tym szkolenia językowe),
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej oraz do Programu Multisport – dla pracownika oraz dla rodziny.