Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w realizacji inwestycji nakierowanych na redukcję emisji substancji złowonnych, poszukujemy Specjalisty ds. Marketingu.
Specjalista ds. Marketingu
Wymagania
- doświadczenie w branży FMCG,
- mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, ekonomia, zarządzanie),
- znajomość języka angielskiego (min. B2) w mowie oraz piśmie,
- praktyczne doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji projektów marketingowych online,
- doświadczenie w obszarze e-commerce,
- wysokie kompetencje analityczne,
- bardzo dobra znajomość Microsoft Office z naciskiem na Microsoft Excel, Power Point,
- samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte zdolności organizacji własnej pracy,
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, proaktywność.
Obowiązki
- współtworzenie strategii marketingowej w kanale B2B i B2C (e-commerce),
- wprowadzanie nowego produktu do oferty,
- współtworzenie działań i kampanii marketingowych online — Performance marketing, SEO, SEM, Google Analytics, Facebook Ads, Social Media),
- analizy rynku i konkurencji,
- planowanie, organizacja i kontrola akcji promocyjnych oraz reklamowych,
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach dostępnych narzędzi marketingowych,
- opracowywanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych planów marketingowych z uwzględnieniem założonego budżetu,
- bieżąca weryfikacja i raportowanie.
Oferujemy
- jasna ścieżka awansu,
- praca w trybie hybrydowym po okresie próbnym,
- świadczenia pozapłacowe: laptop, telefon kom., opieka medyczna, szkolenia, szerokie możliwości rozwoju.