Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-17
Marketing Specialist
Nr ref. 22/3/2024/AZ/31
Warszawa, mazowieckie
Analiza, Marketing
angielski
Data aktualizacji: 2024-04-17
Goldman Recruitment
Marketing Specialist
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży fintech/technologii finansowej, poszukujemy obecnie Marketing Specialist.


Marketing Specialist

Marketing Specialist

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 22/3/2024/AZ/31

Wymagania:
  • doświadczenie w dziale marketingu dla branży B2B (3 - 5 lat),
  • doświadczanie w e-marketingu oraz znajomość narzędzi typu CMS, obsługą narzędzi Google (Analytics, GAds, GSC),
  • znajomość branży Fintech będzie dodatkowym atutem,
  • samodzielność w prowadzeniu/zarządzaniu projektami oraz organizacji eventów (będzie dodatkowym atutem),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
  • samodzielność i łatwość w przyswajaniu nowych narzędzi,
  • sprawne poruszanie się po rynku nowych technologii,
  • łatwość w formułowaniu przekazu marketingowego,
  • kreatywność i poszukiwanie nietuzinkowych rozwiązań,
  • dobra organizacja pracy własnej.
Obowiązki:
  • wsparcie Head of Marketing oraz Head of Product we wdrażaniu strategii marketingowych, mających na celu promowanie platformy oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych dla autorskiej platformy tradingowej dla Brokerów Forex,
  • samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR,
  • tworzenie treści do publikacji mediowych/wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development,
  • kreowanie pomysłów na nowy rodzaj kontentu do SM (ze szczególnym uwzględnieniem platformy LinkedIn),
  • opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży,
  • współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy),
  • zarządzanie kampaniami performance GAds, LinkedIn Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie banerowe),
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań,
  • planowanie aktywności offline w celu budowania relacji z klientami (lokalizacja klientów i pozyskiwanie nowych kontaktów).
Oferujemy:
  • zatrudnienie w formie B2B + premie,
  • dofinansowanie zajęć sportowych,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie nauki języków,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • elastyczny czas pracy,
  • spotkania integracyjne,
  • brak dress code’u,
  • pakiet relokacyjny,
  • inicjatywy dobroczynne,
  • dodatkowy urlop.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski