Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-17
Senior Financial Controller (FMCG)
Nr ref. 159/3/2024/DM/95
Poznań, wielkopolskie
Kontroling, Księgowość, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-04-17
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG, której produkty są rozpoznawalne na całym świecie poszukujemy osoby na stanowisko Senior Financial Controller. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie zajmować się kontrolingiem produkcji oraz będzie zaangażowana w procesy inwestycyjne.


Senior Financial Controller (FMCG)

Senior Financial Controller (FMCG)

Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. 159/3/2024/DM/95

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, o kierunku finanse i rachunkowość,
  • biegła znajomość przepisów dotyczących rachunkowości zarządczej,
  • min. 2 - 3 lata doświadczenia jako Kontroler Finansowy w branży produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • dobra znajomość narzędzi z pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point) oraz ERP,
  • analityczny umysł oraz proaktywny sposób pracy.
Obowiązki:
  • udoskonalanie i wdrażanie procesów raportowania oraz planowania,
  • udział w przygotowywaniu rocznego budżetu oraz jego kontrola,
  • przygotowywanie planów krótko, średnio oraz długo okresowych,
  • udział w projektach inwestycyjnych typu M&A oraz Greenfield,
  • przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
  • monitoring i kontrola ryzyka związanego z działalnością firmy,
  • analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów,
  • bezpośrednia współpraca z zarządem firmy.
Oferujemy:
  • udział w ciekawych projektach oraz prace w międzynarodowym środowisku,
  • atrakcyjne warunki finansowe oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy,
  • benefity: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym.
Forma zatrudnienia
Dowolny
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office MS Excel MS Word ERP
Forma zatrudnienia
Dowolny
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office MS Excel MS Word ERP