Dla naszego klienta, firmy z branży Retail/E-commerce, poszukujemy kandydata na stanowisko CRM Managera.
CRM Manager
Wymagania:
- realizacja kampanii CRM,
- wdrożenie strategii CRM zgodnie z założeniami Grupy, w celu zdobycia oraz utrzymania lojalności klientów,
- aktywne wykorzystywanie dostępnych narzędzi (m.in. Salesforce Marketing Cloud) w celu doskonalenia doświadczeń klientów,
- wprowadzenie i realizacja programu lojalnościowego na rynku krajowym,
- prowadzenie komunikacji i działań w ramach programu lojalnościowego,
- planowanie i śledzenie ścieżek konsumenckich na platformach on-line,
- projektowanie i monitorowanie ścieżek konsumenckich na platformach online firmy,
- analiza danych dotyczących doświadczenia klientów i implementacja działań korygujących.
Obowiązki:
- doświadczenie w realizacji kampanii CRM,
- praktyczne doświadczenie w pracy z systemem Salesforce Marketing Cloud lub innym systemem marketing automation np. Exponea, Synerise, Hubspot, Selligent itp.,
- umiejętność korzystania z Customer Data Platform (CDP),
- umiejętność skoncentrowania działań na polepszeniu doświadczeń klienta i rozwiązywaniu problemów we wszystkich kanałach omnichannel,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- wysokie umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu,
- biegła znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- gotowość do pracy stacjonarnej we Wrocławiu (2 dni w miesiącu).
Oferujemy:
- praca w modelu hybrydowym/zdalnym,
- dofinansowanie do zajęć sportowych,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie wakacji dla dzieci,
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- dodatkowe świadczenia socjalne.