Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-16
HelpDesk Team Leader
Nr ref. 23/4/2024/KW/2669
Aplikuj
Gdańsk, pomorskie
IT, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2024-04-16 Aplikuj
Goldman Recruitment
HelpDesk Team Leader
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży retail, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko HelpDesk Team Leader.


HelpDesk Team Leader

HelpDesk Team Leader

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 23/4/2024/KW/2669

Wymagania:
  • zarządzanie kilkuosobowym działem HelpDesk,
  • postępowanie zgodnie z najlepszymi praktykami zgodnymi z ITIL,
  • zapewnienie odpowiedniego poziomu świadczonych usług wsparcia klientom wewnętrznym,
  • aktywny udział w rozwoju zespołu HelpDesk,
  • rozwiązywanie incydentów IT, korzystając z bazy wiedzy, minimalizując wpływ i koszty zmian/problemów IT dla firmy,
  • postępowanie zgodnie z procesami rozwiązywania incydentów, koncentrując się na odpowiednim kierowaniu zgłoszeń
  • Świadczenie dedykowanych usług rozwiązywania problemów informatycznych i zarządzania incydentami pracowników, poprzez ustalanie priorytetów i dokumentowanie incydentów IT, zapytań i próśb o obsługę.
Obowiązki:
  • wykształcenie wyższe mile widziane teleinformatyczne, preferowane w kierunkach: informatyka, technologia informacyjna, elektronika i komunikacja,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dobra umiejętność komunikacji, zarządzania czasem i organizacji pracy zespołu,
  • umiejętności analitycznego rozwiązywania problemów i zorientowanie na cel podejmowanych działań,
  • znajomość systemów typu Windows 10/11, O365, drukarki sieciowe, terminale płatnicze, sieci LAN/WLAN,
  • posiadanie wiedzy z zakresu technologii takich jak FTTX, GPON, Router, Switch, MSAN, Data Center, OFC, ODN,
  • wysoka umiejętność komunikacji i rozwiązywania problemów w obszarze ICT,
  • umiejętność zarządzania czasem i samodzielność w działaniu,
  • otwartość na zmiany,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • wysokie wynagrodzenie podstawowe oraz premie,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju w strukturach firmy,
  • niezbędne narzędzia pracy.
  • Pakiet benefitów pozapłacowych w tym auto służbowe do użytku prywatnego.