Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-07-18
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Marketing
angielski
Praca hybrydowa, Praca zdalna
Data aktualizacji: 2024-07-18
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Menedżer Kategorii / Category Manager

Menedżer Kategorii / Category Manager

Miejsce pracy: Warszawa
4205

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kategorią produktów
  • Odpowiedzialność za strategię, rozwój i optymalizację katalogu produktów w serwisie e-commerce, w tym identyfikację trendów rynkowych oraz analizę konkurencji
  • Planowanie rozwoju katalogu
  • Opracowywanie kierunku rozwoju katalogu, w tym zarządzanie prezentacją i katalogowaniem produktów, ustalanie struktury katalogu
  • Współpraca z innymi działami
  • Współpraca z zespołem marketingowym w celu realizacji kampanii marketingowych, które przyczynią się do wzrostu sprzedaży w wybranych kategoriach

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce lub handlu detalicznym
  • Znajomość narzędzi analitycznych i umiejętność interpretacji danych, potrzebna do podejmowania trafnych decyzji biznesowych
  • Doświadczenie w pracy z systemami zarządzania treścią (CMS) oraz znajomość technik automatyzacji procesów
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Zdolność pracy w zespole oraz samodzielność i decyzyjność

Mile widziane:

  • Pasja do e-commerce i śledzenie najnowszych trendów w handlu online
  • Doświadczenie zawodowe lub zainteresowania związane z powierzoną branżą produktową

To oferujemy:

  • Ciekawe, pełne wyzwań zadania związane z pracą projektową w spółce Millenium Goodie Sp. z o.o.
  • Decyzyjność w zakresie kierunków rozwoju powierzonych kategorii produktowych
  • Szeroki zakres odpowiedzialności i samodzielności przy realizacji dedykowanych zadań
  • Możliwość współpracy z wieloma, różnorodnymi jednostkami w organizacji
  • Czynny udział w pracach związanych z rozwojem funkcjonalności systemów IT
  • Przyjazną atmosferę pracy nastawioną na działanie zespołowe i wymianę wiedzy
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym), z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę hybrydową lub w pełni zdalną
  • Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium